Gå til innhold
  • Bli medlem

Lakenpose


Anbefalte innlegg

Annonse

Du kan jo velge en i bomull , tar ikke like godt vare på soveposen kanskje og er ikke like varmt som slike. Behageligere er det dog. Hvis du vil ha varme finnes det jo også lakenposer i fleece som varmer godt. Kan gi soveposen opp mot 10 grader ekstra komfort temperatur.

Stoffet inni lakenposer er som oftest akkurat som utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Sea to summit sin reactor, finnes i flere varianter. Den letteste varmer like godt som silke. Den er veldig behagelig :)

Produktet virker lovende. Tenke på silke, men kanskje dette er minst like bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt STS Reactor Extreme endel. Syntes det blir litt mye drass på sommerturer (prøver å pakke lett), men nydelig  å ligge i. Overraskende varm. Den vanlige Reactor pakkes litt mindre og er lettere, den egner seg nok godt på sommeren. Langt bedre å ligge i enn silke syntes nå jeg i allefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Jeg har brukt bomull til nå, men vasket denne etter hver tur. Har nå kjøpt ny dunpose da det er 25% på Mountain Equipment hos Fjellsport, og trolig går jeg for silke denne gangen. Til vinterbruk er jeg fristet til å kjøpe Reactor Extreme. Tar gjerne i mot andres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.