Gå til innhold
  • Bli medlem

Hytter langs finskegrensa


christ3103

Anbefalte innlegg

Hei skal ta turen fra Kirkenes og følge finskegrensa til treriksrøyset (norge,finland,sverige) og i den forbindelse lurte jeg på om tips om hytter og gammer underveis, har klart å miste boken til Herr Monsen og eneste jeg husker var Ellenkoia... 

Er det forøvrig noe jeg bør gå til og se på? ruten går vil gå hovedsakelig finsk side men også den norske.

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei skal ta turen fra Kirkenes og følge finskegrensa til treriksrøyset (norge,finland,sverige) og i den forbindelse lurte jeg på om tips om hytter og gammer underveis, har klart å miste boken til Herr Monsen og eneste jeg husker var Ellenkoia...

Er det forøvrig noe jeg bør gå til og se på? ruten går vil gå hovedsakelig finsk side men også den norske.

På forhånd takk for svar :)

Kanskje denne siden kan hjelpe deg. http://www.fefo.no/no/Friluftsliv/Sider/Leiehytteodestue.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.