Gå til innhold
  • Bli medlem

Flaske til whiskey


TomasF

Anbefalte innlegg

Annonse

Nalgene skal ikke avgi noe smak.. De flaskene skal du visst kunne ha oppi kokende vann.

Har en litersflaske fra nalgene, og det beste er stor åpning.. Da har du i tillegg en lett og god drikkeflaske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som "Det lange seige draget"! Er sakene tappet på slike flasker hos Arcus, passer ordinære bruskorker også. Bruker for øvrig slike som drikkeflaske i kano og kajakk også, men oftest med vann i. Vil en ha bort skjemmende skrift og logo er et kjapt sveip med aceton effektivt. 

 

Stormåsen: Det må være de helt nye brusflaskene som ikke tåler sprit. De gamle tålte i hvert fall all alkohol inkludert det sterkeste.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt brusflasker til både whisky og brensel. Jeg har ett godt lager med tomme farris og scwepps flasker som er ganske solide. Det fine med disse er at når de er tomme (og det bli de) , så havner de på bålet. Jeg slipper å bære dem med hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper leskedrikken din f.eks. i Tax free butikken på flyplassen eller på Danskebåten så selger de halvflasker i plast. Disse får du sikkert også på polet med forskjellig innhold.

De har en form som passer både i lommen og i sekken og er ganske solide.

Jeg har et par slike flasker og de har holdt i flere år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt en Braastad 0,5 i plast i massevis av år nå. Bare fyller den foran hver tur med det jeg måtte ønske å ha med i sekken. Funker som bare juling etter mange år med turing sommerstid såvel som vinterstid. Støtter derfor svar nr 1 i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.