Gå til innhold
  • Bli medlem

tipsbok om fluebinding


Tom42

Anbefalte innlegg

Annonse

Youtube og forumer er de beste kilder til inspirasjon syntes nå jeg. Men er jo greit med ei bok, så ha man noe å lese mens man sitter på ramma :P

jeg kjøpte boken i 1991 og da var det dårlig med youtube,   jeg har ofte lest den på ramma og synes den var drittbra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott innlegg...du kunne ikke sendt post til forfatter og bedt han/hun å legge den ut på nett? Jeg kan ta imot stoff fra forfatter (bilder og tekst osv) imot f.eks. fiskekort eller overnatting (jeg bruker mye barter economy for tiden!)....bitcoins er også ok!

da har jeg skrevet til forlaget ved paul_edmundson@hotmail .com og bedt han ta kontakt.  kanskje litt tungvint, fordi jeg vet bedre enn at han kontakter meg og kobler dere sammen.  eller du kan selv ta kontakt.

 

Fant også en annen epostadresse og har skrevet til den også: [email protected]<[email protected]>;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.