Gå til innhold
  • Bli medlem

Butikk i Oslo-området med godt utvalg på tursko?


haage

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter nye tursko, og ønsker meg da noen halvhøye og forholdsvis lette sko.

Har forsøkt meg på noen forskjellige modeller (Merrell Moab og Phoenix har nesten vært helt perfekte, men de var litt feil) i et par butikker, deriblant XXL og et par Skoringen butikker, uten å ha truffet blink, så jeg lurte på om noen her har peil på butikker som har et stort og godt utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på utkikk etter nye tursko, og ønsker meg da noen halvhøye og forholdsvis lette sko.

Har forsøkt meg på noen forskjellige modeller (Merrell Moab og Phoenix har nesten vært helt perfekte, men de var litt feil) i et par butikker, deriblant XXL og et par Skoringen butikker, uten å ha truffet blink, så jeg lurte på om noen her har peil på butikker som har et stort og godt utvalg.

Oslo Sportslager i Torggt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er fint med oslo, er at du har veldig mange sportsbutikker på lite område.

Mellom oslo sportslager og xxl i naf-huset(storgata), har du også gmax, sport 1, intersport og sportshuset outlet. Det er 6 butikker på 4-500 meter.

Også kan du gå til sportsnett ved rådhuset, og evt. andre butikker i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom både Sportsnett, XXL, GSport, DNT, Intersport, Sport1, Sportshuset Outlet, AntonSport og OsloSportsLager. Noen hadde lite utvalg eller sko jeg allerede hadde testet og funnet ut at ikke passet meg, men Sportsnett, OsloSportsLager og AntonSport skal ha for god/tålmodig service!

Fant hele én modell som passet mine rare labber hos SportsNett, Scarpa Kinesis GTX.

Prisen var en smule stiv, to og en halv høvding, så jeg hadde litt flaks da jeg fant den samme modellen hos AntonSport på salg til attenhundre.

Skoene ble tatt med på tur til Island, og er nå til testing.

 

Takk for hjelpen alle dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.