Gå til innhold
  • Bli medlem

Fisketur på Hardangervidda august 2013 - utgangspunkt?


Juster

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg skal gå min første tur på Hardangervidda sammen med lillebror.

 

I utgangspunktet tenkte vi å gå ca en uke, men det er ingen krise om det blirr litt lenger heller.

 

Hovedformålet med turen er ørretfiske med sluk tenkte ørretbombe.

 

Vi tenkte å de fleste overnattingene i medbrakt telt, men kanskje en og annen overnatting på DNT-hytter.

 

Komfort er viktigere enn lav vekt på sekken, så bør nok ikke gå mer enn tre, maks fire mil, per dag.

Det skal jo bli tid til litt fiske også.

 

Noen som har forslag til hvor vi burde ha utgangspunkt og legge trassèen?

Vi tar tog eller buss, så vi trenger ikke å ende opp på samme sted som vi startet fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt litt på Mogen, men har egentlig veldig lyst til å kjøre tog slik at jeg slipper buss. Derfor kan nok Ustaoset være et godt utgangspunkt.

 

3-4 mil blir nok litt i barskeste laget ja, men tenkte det mer som en maks-grense. Håper på å ligge på en-to mil om dagen. Tre mil blir absolutt maks det jeg tenker å gå på for å komme meg dit jeg skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.