Gå til innhold
  • Bli medlem

Galdhøpiggen og Besseggen med hund?


Annema

Anbefalte innlegg

Eg kunne tenke meg å gått på Galdhøpiggen og Besseggen, men sidan eg har hund kunne eg jo gjerne tenke meg å ha han med på turane mine. Men det eg lura på er om det er best å la han vere att eller om han kan vere med på slike tura? Nokon som har erfaring med å ha hund med på desse turan??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg kunne tenke meg å gått på Galdhøpiggen og Besseggen, men sidan eg har hund kunne eg jo gjerne tenke meg å ha han med på turane mine. Men det eg lura på er om det er best å la han vere att eller om han kan vere med på slike tura? Nokon som har erfaring med å ha hund med på desse turan??

Jeg var så liten når jeg gikk Galdhøpiggen, så den skal jeg ikke utale meg om, men på Besseggen er det uproblematisk å ha med hund. ;) God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kommer helt an på hunden. Jeg har hatt med hund på begge turene (Golden Retriver). I de tre siste årene, så har jeg hatt med min dvergpuddel på turer. Han er med så lenge det ikke blir for utsatt og at det ikke er så mye klyving, samt når turen turen går på fjellski med stålkant :) .

 

Hilsen fra Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så liten når jeg gikk Galdhøpiggen, så den skal jeg ikke utale meg om, men på Besseggen er det uproblematisk å ha med hund. ;) God sommer!

Tusen takk for svar :)

 

Hei!

Kommer helt an på hunden. Jeg har hatt med hund på begge turene (Golden Retriver). I de tre siste årene, så har jeg hatt med min dvergpuddel på turer. Han er med så lenge det ikke blir for utsatt og at det ikke er så mye klyving, samt når turen turen går på fjellski med stålkant :) .

 

Hilsen fra Heidi

Tusen takk for svar Heidi, då rekna eg med at eg kan ha min hund med og, har ein Flat Coated Retriever :) Då er det jo berre å finne ut kas eg skal ta først :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.