Gå til innhold
  • Bli medlem

Dunjakke


Theis

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter og ser på noen av Bergans sine dunjakker og lurer på hva dere syntes om disse. Bruker dere de eller er det andre merker som er bedre? 

 

Det viktigste for meg er at jeg kan pakke den ned og at den blir så liten som mulig. 

 

Den skal være med i sekken på fjellet og på skiturer når det er kaldt vær. 

 

 

Takk for forslag og tips :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker denne:

 

http://www.xxl.no/Root/Klær/Klær-herre/Jakker/Rjukan-Down-Dunjakke,-herre/p/1079793_1_Style

 

Veldig god og varm, behagelig hette som pakker godt rundt hele hodet og gjør det riktig så trivelig :) Pleier å pakke denne jakka ned i sekken, men den tar en del plass. Bør absolutt være mulig å finne jakker som lar seg komprimere mer enn denne! Betalte under tusenlappen på XXL for en stund siden, så valget var enkelt for min del ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker denne:

 

http://www.xxl.no/Root/Klær/Klær-herre/Jakker/Rjukan-Down-Dunjakke,-herre/p/1079793_1_Style

 

Veldig god og varm, behagelig hette som pakker godt rundt hele hodet og gjør det riktig så trivelig :) Pleier å pakke denne jakka ned i sekken, men den tar en del plass. Bør absolutt være mulig å finne jakker som lar seg komprimere mer enn denne! Betalte under tusenlappen på XXL for en stund siden, så valget var enkelt for min del ;)

Har sett på denne ja, men er litt dumt at den ikke kan komprimeres mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.