Gå til innhold
  • Bli medlem

Padletur Myklandsvatn/ Flekevatn


hawearl

Anbefalte innlegg

Myklandsvatn og Flekevatn ble testet ut for første gang av 3 kompiser og Baltus (firbent). Mens to av oss ventet på sist ankomne turdeltaker prøvde vi fiskelykken. Fisk ble landet i kanoen og stemningen var stor. Større ble den da vi etter en stund fikk øytekontakt med stor rovfugl.

post-12265-0-89397900-1370453330_thumb.j

 

Siden sistemann ankom litt etter skjema fant vi oss raskt en passende leirplass. Fikk en fin kveld med kaffe og en "skarp´en" mens vi nøt en finfin solnedgang. 

post-12265-0-72854400-1370453501_thumb.j

 

Lørdagen padlet vi videre til flekevann og fant oss en super leir i enden av dette. (Takk til Lars Verkets padleguide :))

 

Vi hadde her en super dag med fiske, god mat, regn og lyging rundt bålet. Slik det skal være ;)

post-12265-0-76229500-1370454000_thumb.j

 

En super tur med andre ord!

 

ps! Hva fisket angår fikk alle sammen rød fin fisk over 800g. :)

post-12265-0-36025900-1370453548_thumb.j

Vis rapporten i Turkartet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte bilder og supert med sånne turrapporter. Jeg vet ikke om du la merke til det men du kunne ha lagt inn posisjonen for innlegget slik at den havner på turkartet. Dette har jeg nå gjort sik at det er på kartet.

Om du ønsker det kan den posisjonen flyttes/fjernes om du ikke ønsker at den skal stå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder og supert med sånne turrapporter. Jeg vet ikke om du la merke til det men du kunne ha lagt inn posisjonen for innlegget slik at den havner på turkartet. Dette har jeg nå gjort sik at det er på kartet.

Om du ønsker det kan den posisjonen flyttes/fjernes om du ikke ønsker at den skal stå :)

 

Det er helt supert!

Trodde jeg hadde gjort dette da jeg la inn rapporten - Men dengang ei!

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen turer i det område. Fantastisk fisk og flott område. Rapporten din stemmer godt overens med det jeg selv har opplev der nede. Herlig å se bilder derfra igjen. Lengter alltid like mye tilbake etter hver eneste tur. Mon tro om det ikke blir en høsttur ned dit igjen... ;-)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Var der i 2008 fekk fin aure, er da bra aure fiske enndå eller har abboren overtatt? Var ein del av den og. Isen er vel vekke no vel. Eg skulle ha vore der for lengst, men har ikkje blitt endå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.