Gå til innhold
  • Bli medlem

Overnattingstur til Ramstadsjøen


Tony_

Anbefalte innlegg

Planen var å dra ut rett etter jobb på lørdagskvelden, men dagen før ble det endring i planene. Noe som, i ettertid, viste seg å være ganske så lurt.

Lørdagen endte med at jeg istedenfor å dra ut, satt hjemme og var bitter fordi jeg ikke kunne dra ut. Været var strålende og det var varmt og skyfritt. Men turen måtte vente til dagen etter.

Våkner søndagen til bra temperatur og fortsatt bra vær og er fortsatt irritert for at jeg ikke fikk dratt ut dagen før. Men den følelsen skulle forsvinne noen timer senere. Pakka sekken, dro på butikken for å kjøpe en hermetikkboks med lapskaus og sjokolade og dro ut til startpunktet.

Noen utvalgte bilder:

post-5430-0-47955400-1370384583_thumb.jp

post-5430-0-37707200-1370384551_thumb.jp

post-5430-0-01965300-1370384560_thumb.jp

post-5430-0-27109100-1370384568_thumb.jp

For resten av historien, flere bilder og noen værfilmer, besøk denne adressen: http://friluftsgutten.wordpress.com/2013/06/04/overnattingstur-ved-ramstadsjoen/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei - flott turrapport.

Vi har et krav om at vi skal ha all teksten på forumet. Ikke nødvendigvis bildene :)

 

Som du kanskje har sett har vi på forumet et prosjekt på gang der vi legger alle turrapporter på et Norgeskart og de turrapportene som bare er en lenke eller mangler mye - blir ikke med. Beklageligvis hadde vi ikke det kravet de første årene - og det er mange døde lenker og mange debatter som er verdiløse fordi teksten i første innlegget nå er borte.

 

For deg med egen blogg er det allikevel mulig å poste slik. Først må du registrere deg som ekstern blogger. Resten ordner jeg for deg når jeg blir oppmerksom på at du er registrert.

 

Du kan enten velge å benytte forumet http://www.fjellforum.no/forum/73-friluftsaktuelt-eksternt/ - her blir alle poster automatisk fjernet fra forumet etter 2 måneder - er ikke åpent for gjester og ikke åpent for kommentar og blir ikke med på turkartet.

 

Eller du kan ha automatisk posting i forumet http://www.fjellforum.no/forum/19-turrapporter/ - disse blir lagret på forumet "for alltid", er åpent for gjester og åpent for kommentar og kommer på turkartet.

 

Jeg poster dette her slik at du (og kanskje andre) blir oppmerksom på det. Det høres kanskje mer komplisert ut enn det er, men jeg setter altså dette opp her.

 

Det er forøvrig fullt mulig å gjøre det slik som  du gjør nå også, men all teksten må med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.