Gå til innhold
  • Bli medlem

Hund og ferist?


elgen

Anbefalte innlegg

Hei

Hva gjør dere med hund og ferist?? Er det annen løsning enn å bære den over?

Ved hytta finnes flere bra sykkelruter på stølsveier, men det er en god del ferister uten sluse på siden. Disse ferister er gjort av runde rør, som hunden knapp kan få fotfeste på.

Hilsen

Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den elste mutten våres hoppe over vest avstand tillate det, ellers e det bæring det går i hær.

Syns i grunn at det ikkje gjør nåkka. Kan bli værre å få dæm over vest dæm sku skade sæ på nåkka vis i rista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå forsiktig over. Hunden lærer etter hvert hvor den kan trø. På Norge på langs turen til gamlehunden og jeg møtte vi mange sånne. Bare gå så langsomt at den ikke skader seg om han trør utenfor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Om vi går så balanserer hunden over på eine sida om eg ikkje sier hopp, når vi sykkler så hopper den.

Fyrste gongen gjekk eg berre over ferista og venta, så hunden fekk finne ut av det sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg må prøve meg forsiktig frem. Men det er ikke akkurat langsom forsiktighet som er fremherskende hos en 15 mdrs Alaskan husky!

 

Hilsen

Elgen

Da får du holde igjen så det blir langsom fart i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.