Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellduk?


akaLars

Anbefalte innlegg

Annonse

Har begge. Hva skal en si, bortsett fra at jeg har svart på samme spørsmål tidligere, men kanskje i annet forum. Jeg bruker Jerven mest.

 

Helsport sin er mer tilpasset å være plagg som poncho og er mer "skreddersydd" som grevling. Til poncho har begge løse armer, men Helsport har en del som utgjør hals og hette. Jeg bruker aldri å ha med noe av dette, heller ikke transportposene.

 

Det er realt med at en kan koble sammen flere Jervenduker, det kommer jeg ikke på om en kan gjøre med Helsport sin i farten, men det kan en sikkert.

 

Det blir en smakssak, og jeg har faktisk byttet smak underveis. Begge har jo vitale mål og "bruksanvisning" på nett, så du får litt inntrykk derfra også.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg endte opp med en Jerven Thermo Hunter. Den har kommet og ser fin og flott ut. Den var i allefall varm å ha på seg i sofaen :P

Skal ta den med ut på tur 14-16 juni. Blir spennende å teste den i litt kaldere omgivelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med en Jerven Thermo Hunter. Den har kommet og ser fin og flott ut. Den var i allefall varm å ha på seg i sofaen :P

Skal ta den med ut på tur 14-16 juni. Blir spennende å teste den i litt kaldere omgivelser. 

Gratulerer! Du blir sikkert fornøyd og kommer til å få mye glede av den.

 

Men, med det valget skjønner jeg ikke helt det innledende spørsmålet ditt!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.