Gå til innhold
  • Bli medlem

"Det er ikke lov å telte nærmere enn 5 km fra veg"


jlkm

Anbefalte innlegg

Arti påstand som dukka opp i (nok en..) nettdiskusjon om rumenerleir som er rydda av Politiet.

 

Diskuter gjerne rumenere om dere vil, men jeg lurer altså på den påstanden - hvor i alle dager er noe slikt forankret? Vedkommende visste selvfølgelig ikke hvilken lov (friluftsloven er det ihvertfall ikke..) som sa dette, men mente altså at dette er tilfelle. Noen som har hørt om liknende? Jeg ville blitt overrasket, men er selvfølgelig åpen for at der er finurlige ting der ute som jeg ikke kjenner til .. så jeg prøver Forumet der jeg tenker det er plenty med folk som evt kjenner til dette om det eksisterer et slikt forbud :)

 

(Isåfall har jeg vært kriminell og vel så det flere ganger, men ..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.