Gå til innhold
  • Bli medlem

Crispi Skarven eller annen fjellsko?


Geitekilling

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ny på forum, og dette er mitt første innlegg. Vi har nettopp kjøpt hytte på fjellet til helårsbruk, og må gå til innkjøp av diverse utstyr. Har vært i butikk og blitt anbefalt to forskjellige fjellsko, Alfa Walking Queen og Crispi Skarven. Sistnevnte var mest behagelig på foten. Noen som har erfaringer med denne? Er det eventuelt andre typer jeg bør prøve? 

 

Jeg er også usikker på hvilken størrelse jeg bør velge. Bruker str 38 til vanlig, og ble anbefalt å gå opp en størrelse da beina kan hovne opp. Fikk en finger bak hælen med tynne sokker i str 38. Str 39 kjentes store ut. Bør jeg likevel gå for den største størrelsen? Skoene skal hovedsakelig bli brukt til dagsturer med små barn, altså ingen lange utflukter.

 

Håper på svar. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv brukt alfa king (eller hva den nå het) og bruker nå crispi skarven. Jeg byttet skoene ut fordi jeg syntes alfaen ble altfor løs på foten og jeg var vel egentlig aldri helt fornøyd. Erderimot superfornøyd med mine skarven og anbefaler de gjerne til andre. Men selvfølgelig, du må prøve de for å se at de passer foten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv brukt alfa king (eller hva den nå het) og bruker nå crispi skarven. Jeg byttet skoene ut fordi jeg syntes alfaen ble altfor løs på foten og jeg var vel egentlig aldri helt fornøyd. Erderimot superfornøyd med mine skarven og anbefaler de gjerne til andre. Men selvfølgelig, du må prøve de for å se at de passer foten.

Takker for svar! Har prøvd den og synes Skarven var behagelig på foten. Er mest usikker på hvilken størrelse jeg bør gå for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Skarven og er veldig fornøyd. Jeg kjøpte de i en størrelse som passer med den type sokk jeg bruker. Det er skinnsko, og de går ut og former seg etter foten.

Hvis de går ut litt så tror jeg at det blir str 38. Takk for innspill. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.