Gå til innhold
  • Bli medlem

Alternativ til rallarvegen når man har barn i sykkelvogn


Vestavind83

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips hvis jeg vil på sykkeltur med barn i sykkelvogna, og jeg ikke ønsker å ta Rallarvegen?

 

Ja, det stemmer at vi har stier i nærområdet, men nå er dette sommerferien og man vil komme seg noen mil unna for turen sin skyld :-P

 

Alle tips mottas med takk. Om du ikke har tid til en avhandling holder det med et stikkord som kan googles.

 

Jeg tenker i første omgang på turer som tar 2-5 dager (inkl lange pauser hver 90min slik at far kan ta en pust i bakken og barn kan strekke på beina og herje litt)

 

Det er snakk om siste uken i juni eller en av de siste to i juli/begynnelsen av august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du skal sykle utanfor veg, kan kanskje heisen vera eit utgangspunkt. Med sykkelvogn, ville eg tru det er greiast å sykle på veg. Det går ein fin grusveg frå Hemsedal (ved skiheisen) til Leveld i Ål. Det er også vel verdt å vurdere to sidevegar til denne vegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du skal sykle utanfor veg, kan kanskje heisen vera eit utgangspunkt. Med sykkelvogn, ville eg tru det er greiast å sykle på veg. Det går ein fin grusveg frå Hemsedal (ved skiheisen) til Leveld i Ål. Det er også vel verdt å vurdere to sidevegar til denne vegen.

Skulle du kunne poste noen koordinater på maps.google.com for disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.