Gå til innhold
  • Bli medlem

Lett Sovepose til fjellbruk samt skog o.l


Anbefalte innlegg

Hei

 

 

Er på utkikk etter :

 

Erfaringer,anbefalinger  og eller synspunkter på hva som defineres som en god Sovepose 3-sesongers ? som jeg kan bruke på fjellet eller til mere allround-bruk når jeg skal ha langhelgs turer i skogen i forbindelse med jakt og fiske. Skal primært telte i tidsrommet april/mai til og med ut oktober/november. Så det vil ikke bli tatt i bruk om vinteren (-10 eller kaldere) foreløbig.

 

Jeg har handlet litt utstyr som med tiden skal økes enda mer. Er av typen som "handler med is i magen" dvs venter på gode tilbud etc. 

 

Lengde 170cm,Bred over skuldrene , og ellers kraftig bygget . Dog har jeg ikke  ølmage ,selvom man er glad i 1 øl eller 2:)

 

 

Lister opp litt småtteri som jeg har anskaffet,som kan være behjelpelig iht Soveposevalg .

 

Kjøpt:

 

Hilleberg Nammatj 2GT.    

Xped Downmat 7 LW. 

 

 

Mvh Chris

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av de beste posene på markedet er på salg på Sportsnett nå. http://sportsnett.no/s/p.aspx?pid=6229&cid=1358Posen har vunnet Backpacker Editors Choice award 2008. Min holdt 10 års ekstensivt bruk, og jeg bruker den fremdeles som sommerpose. Anbefales!

Den så veldig grei ut! Vekten var absolutt positiv og prisen var ikke så ille da kvaliteten så god ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.