Gå til innhold
  • Bli medlem

Bigfoot..... i Norge?


SuperTed

Anbefalte innlegg

Undrast på om trådstarter kjenner Johanne?

http://www.fjellforum.no/topic/17482-drept-av-ukjent-rovdyr/

 

Jeg har bare hørt om et eneste "dyr" som river hodet av rådyr, hunder og kaniner. Og det er BF. Det går så langt som i en rapport der en dame var plaget med BF som gikk på slang i hagen hennes en dag hadde revet hodet av en kanin og lagt på trappen hennes. Ikke uvanlig at gaver blir lagt igjen ved "byttehandel".

 

Tilbake til historien, jeg ser to ting som er interessant her.

 

Nr 1

Selvfølgelig at hodet er revet av. Dette er klassisk. Innvollene blir dratt ut, også klassisk. Men på rådyr og lignende blir ofte hele bein revet rett av i hoftepartier, kadaveret kan bli liggende igjen eller lagt til sides for senere. Ingen bite/tannmerker. Bein vil vise få tannmerker, etter flate tenner, ikke fra skarpe K9 tenner.

 

Nr2

Bonden sier: Jeg trodde ikke mine egne øyne, sier den 68 år gamle vestlandsbonden og fortsetter: Flokken sto nervøs på en knaus i en klynge, med bakendene mot hverandre, akkurat som om trusselbildet fortsatt var der.

 

 

Flokken stod der og skalv fortsatt etter at bonden kom, selv om bonden ikke la merke til noe dyr. Bjørn,jerv og ulv tror jeg ikke vanligvis så sky etter å nettopp ha felt et dyr. Bonden burde kanskje ha sett snurten av det.

BF derimot går ikke så veldig langt unna. Den blir værende i området godt kamuflert, gjerne bak noen trær eller busker, det er en såkalt "treepeker". Samme som menneskebarn instinktivt gjør når dem gjemmer seg bak benet til far eller mor. Samme som apene gjør etter å ha klynget seg til moren.

 

Dette tror jeg sauene hadde merket seg selv om ikke bonden merket seg dette.

 

Nr3

Bonden sier: -Ikke vet jeg, men det har vel en forklaring, svarer han oppgitt. Er det noen som kan forklare hva slags rovdyr dette dreier seg om, vil jeg veldig gjerne høre hva de har å si. Jeg begynner å bli for gammel til å etterforske noe som ikke gir tydelige spor, konkluderer han.

 

BF har til vane å vandre på steiner og hard bakke. Det hender at det blir lagt igjen spor, men da har han ikke andre muligheter å tråkke på.

Det som er mindre interessant er at dette er Sogn og Fjordane.

 

 

Ser ut til at hele bloggen til jojohanne var markedsføring for trolljegeren, og vil tro at artikkelen om sauebonden ikke er ekte den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå,please ikke mer nå,jeg slår meg på knea og ler så jeg får vondt i magen her jeg sitter. :lol:  :lol:

 

Du er ganske frekk Jan Arne.. kanskje det biter deg i rævva en vakker dag!

Edit:  Kanskje verdt å merke seg at Jan Arne ble medlem i går, og to eneste postene er poengløse kommentarer her. Meget voksen oppførsel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 4

Det er ikke første gang noe liknende skjer i Sogn og Fjordane. I januar i år ble en hjortekalv delt i to ved Sunde i Olden. Da var det riktignok gaupespor i snøen, selv om det aldri før har vært rapportert om gaupe som har delt dyr i to.

 

En gaupe som deler et dyr i to ja, tror heller at gaupen har dukket opp etter å ha fått snusen på kadaveret.

 

Se for eksempel på denne rapporten hos BFRO:  http://www.bfro.net/GDB/show_report.asp?id=29700

Her er en annen artikkel om rapporten med to vitner: http://bigfootevidence.blogspot.no/2011/10/incredible-account-of-freshly-killed.html

 

Ikke sikkert det med hjortekalven er tilfelle, men, man vet aldri :)

 

Rapporten (Klasse B )

YEAR: 2001

SEASON: Spring

MONTH: April

DATE: 20th (friday)

STATE: Washington

COUNTY: Pacific County

LOCATION DETAILS: There are several ways to get up to Fall river. there is a fish ladder on the river below where our incident was. but going through Brooklyn towards Oakville, taking the M500, to the M600 onto the H-line to the 7800 (left) then it tuns into 7000. then right on 7080 and stay left onto 7083. runs along Fall river and ends. walk out to edge of trees and you can see Boss on right and Fall on left. Your not up to high, but you can look down into the rivers. It's in Pacific Co but pretty close to Lewis Co border.

NEAREST TOWN: Raymond, WA

NEAREST ROAD: Port Blakely Road

OBSERVED: It was a friday, April 20th 2001. I was doing salmon Habitat surveys for the Dept of Fish and Wildlife. My partner and I had gone up to do our Steelhead index in Fall river. He had dropped me off on the 7000 bridge to walk my 1/2 mile section while he drove to mid point and walked lower section where Boss creek comes in. I finished my section of the stream and drove down the 7083 to where the road ends to pick him up. It was probably around 11 or 11:30. I got out of the truck to pour myself some coffee when i heard this loud scream. i heard it twice and it sounded almost like my partner was calling my name. Con...nie!!! 
I listened and then I heard this strange animal cry. it sort of made a Mraaa...Mraaa...Mraaaa.. sound. I could tell it was coming from down in the stream area. I thought possibly a bear cub or bobcat? It was definitely in distress. then I could hear the sound of rocks smashing onto the gravel bar as if someone was picking up big boulders and smashing the rocks. i thought my partner might have found some large agates and that is why he was calling me. (we love to rock hunt this area) but again I heard the animal cry..Mraa Mraaa.. and more rocks being smashed. I started to walk to our trail (about 30 feet away) to see if I could see my partner or what was making the noise when i could hear the brush crashing and some mumbling noise. i thought "who the heck is Tom talking to?? Is someone down there killing animals? did he have an encounter with something? someone? and is he fending it off? with rocks?" But the mumbling just sounded like they were having a conversation. I walked to the edge of the brush where the trail leads down to stream, I couldn't see anything (pretty brushy) and It was raining. I had a horrible cold/sore throat and didn't feel like walking down the trail and upstream to meet him (which is what I usually do to look for rocks) not to mention I was feeling a bit uneasy. Something kept telling me to NOT go. I was even afraid to holler his name. I had no idea what was going on in the stream and who or what was there.

I started back to the truck and heard the brush behind me crashing. I turned thinking it was Tom..and.. no one. each time i started back to the truck (only about 30 feet away) the brush would crash again. still not Tom. i just jumped inside the truck and waited. He was now running a bit later then normal and i had no idea what i would do. no radio and cell phone service to call for help if he didn't show or was hurt. 

It seemed like about 15 to 20 minutes went by when i saw him coming up a different trail (off to my right, not the left where he should be) (from he mouth of boss) I got out to ask him what the heck he had been doing down there and he informed me that when he got to our trail to get out of the stream, there on the gravel bar was a freshly killed deer, steam rising from it and blood coming off it, and the brush was splattered with blood maybe as high as 8 to 10 feet. But the worst part was, the upper torso (stomach to head) was gone...it was ripped in half and there was a bloody trail going straight up our trail, practically in front of our truck and across ridge to boss creek. 

I sort of wanted to go down and look at the animal (with him) but my partner wanted nothing to do with it. We got out of the area in a hurry in case whatever came back to get the rest. He said he had never heard any sounds. Just came upon the dead animal. AND did NOT even look for foot prints of any kind. He just wanted to get past it quick.
I cannot believe whatever was there nearly walked in front of me with that upper carcass and I did not see it. 
my husband and i planned to go back the next day to see if there was anything left but it rained and rained so hard for the next few days that we never got back. 
It was over 2 weeks before we could go back to survey that area again. I refused to walk that section. in fact, I didn't want to walk any of it. My partner did. there was nothing on that gravel bar (no bones, no hair, nothing). when I finally did walk that area, i came across a large pile of scat on that same gravel bar. HUGE.. not sure what it was. I left ASAP.

I sent in a report to Fish and Wildlife. we did get radios for our vehicles after that. 
 

ALSO NOTICED: Several Seasons before (we walk it during chinook and coho season also / Oct thru Dec) this same area had always bothered any of us that walked it. several of us would talk about this moaning noise we would hear. we finally just told ourselves it had to be 2 trees rubbing against each other. Not so sure anymore!! 
I have seen cougar tracks in area. 2 years before i had also witnessed a deer running for it's life down stream in the same section while doing survey. it scared me so bad cause it ran right past me.

OTHER WITNESSES: one other person. He walked the stream and came upon the dead deer, i was waiting and heard all the noise.

OTHER STORIES: just heard people talk about noises etc. in the North river area. Mostly around the Artic area on 101.

TIME AND CONDITIONS: around 11 to 11:30 am. It was raining (steady but not hard)a little windy. It's a pretty forested area running along 2 rivers. Fall River and Boss Creek

ENVIRONMENT: It was really forested when we were there in 2001. there has been a lot of logging in the area since. not sure how much is left. haven't been there in a while since i left the fisheries in 2004. we still go rock hunting in the general area, but not there. (15 years of surveys..that was enough) But the area around the streams where incident was are still pretty forested.

Follow-up investigation report by BFRO Investigator Kirk Brandenburg:

About BFRO Investigator Kirk Brandenburg:

I communicated with the witness, Connie, by phone and email numerous times and found her to be entirely credible.

The sequence of events indicate that at the confluence of Fall River and Boss Creek, where she parked, Connie heard what was probably the killing of a deer below her down along the Fall River. Then as Tom walked the river toward Connie's location, he came upon the steaming, freshly mangled remains and splattered blood located on and around the trail he planned to use to exit the river and meet Connie. Concerned, Tom then continued up the river to exit at another location. The blood trail from the kill showed that something carried half of the deer across the road not far from the vehicle, but Connie did not see it. She may have been looking the other way and did not hear it due to the river noise or because she was inside the vehicle. 

Tom and Connie filed reports of the incident with details of what they observed and heard with the Director of the Fish Program for the Department of Fish and Wildlife. Connie confirmed that what Tom wrote in his report was the same as what he explained seeing to her immediately after the incident. Connie shared that this section of the river was known among her fellow fish surveyors for giving them the creeps as moaning sounds and movement through the brush were often heard.

It would be very unusual behavior for a black bear or cougar to rip a freshly killed adult deer in half immediately after killing it, and it's questionable if they even could. Even if a bear or cougar did succeed in dividing the deer, it would drag the half carcass to a safe location away from the vehicle and Connie, not toward her. Descriptions from the event as heard by Connie and seen by Tom indicate that at least one sasquatch was likely involved.

 


Kirk attended the 2009 Cascades, 2009 Olympic Peninsula, 2009 Minnesota, 2011 New Mexico, 2011 Olympic Peninsula-1 and 2011 Nebraska BFRO public expeditions plus multiple private expeditions in the Pacific Northwest. He organized the 2012 Western Washington expedition and co-organized the 2012 Washington Cascades expedition. He has a Juris Doctorate degree from the U of MN. 
 

 

______________________________________________

 

Et villsvin som fikk avrevet hode og innvollene dratt ut blant annet:  http://www.gcbro.com/MSlamar0001.html

 

 

Nr 5

 

Bonden sier:  Omstendighetene er også nokså merkelige. Sauebonden, som foreløpig ikke ønsker å få navnet sitt på trykk, uttrykker engstelse over at flere av villsauene er sporløst forsvunnet:

-Foreløpig har jeg seks foreldreløse lam i en flokk på snaut tjuefem, og for å ikke miste flere, hentet jeg dem alle ned. Med tanke på at det er villsau vi snakker om, er det hele enda merkeligere. Den er svært var, og værer farer lenge før de dukker opp. I tillegg reagerer de kollektivt og hadde løpt spredt av gårde til alle kanter. Det de må ha opplevd, er noe de ikke har kunnet flykte fra, sier han med en tydelig uuttalt tanke i hodet.

 

Er det vanlig at ulv, bjørn, jerv og gaupe tar med seg kadaverene?

 

 

 

Mitt første spørsmål til Johanne vil være om leveren på lammet manglet. Innvollene utrevet men lever som mangler er ganske vanlig.

Noen som har noen måte å kontakte henne på? Ser hun ikke har vært pålogget siden 2010.

Edit: Har fått kontaktinfo til jojohanne. Takk!

 

Nå skal det noteres at jojohanne mente at filmen Trolljegeren var en dokumentar om ekte troll, så jeg er spent på om nyhetsartikkelen jojohanne refererer til er ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkelen til jojohanne er utelukkende bare på jojohannes side. Telefonnummer ikke korrekt. Ser for meg at denne artikkelen rett og slett var markedsføring for Trolljegeren. Sauebonden er ikke å finne i noen andre nyheter.

Skal man få slike tilfeller som er ekte så må man til utlandet, og bra er jo det :)

 

Takk til @Gal Krokfot som postet denne falske artikkelen, ser han selv gikk i fella og trodde på innlegget i første tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SuperTed virker som du faktisk fant et troll da :)

 

Disse trollpostene har gått meg hus forbi - men litt artig. Hva var egentlig poenget med trådene om ingen oppdaget at de var "fake"

En til her - http://www.fjellforum.no/topic/17542-sadistisk-dyredreper-p%C3%A5-frifot/

 

Jeg sendte en melding til Johanne på Facebook - kanskje hun vet mer om BigFoot etter at filmen kom ut. Burde fått mange gode tilbakemeldinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SuperTed virker som du faktisk fant et troll da :)

 

Disse trollpostene har gått meg hus forbi - men litt artig. Hva var egentlig poenget med trådene om ingen oppdaget at de var "fake"

En til her - http://www.fjellforum.no/topic/17542-sadistisk-dyredreper-p%C3%A5-frifot/

 

Jeg sendte en melding til Johanne på Facebook - kanskje hun vet mer om BigFoot etter at filmen kom ut. Burde fått mange gode tilbakemeldinger

 

Haha.. ja fant et troll på egen tråd, Gal Krokfot. Tror han har ventet i ganske mange år på å få lov til å trolle denne artikkelen videre på noen andre :)

Heldigvis så finner man fort ut av falske artikler og tullball :P

 

Jøss.. er hun på FB?

 

Har heller ikke fått med meg disse trådene med falske artikler før nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sporet fant jeg i snøen på Dovrefjell i fjor sommer. Det var ingen andre spor i snøen. Hva kan det være? Dovrekenguruen? BF som sklir på et ben ned snøskrenten? Eller kanskje et reinsdyr med tette analkjertler?

post-8184-0-97016600-1367610779_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til @Gal Krokfot som postet denne falske artikkelen, ser han selv gikk i fella og trodde på innlegget i første tråden.

Berre hyggeleg. :)

Årsaken til at eg posta den er at eg oppfatter BigFoot temaet som så søkt at eg drog likhetstrekk mellom deg og Johanne.

Etter å ha sett konsekvensane av postinga delar eg Jan Arne's reaksjon. 

 

Haha.. ja fant et troll på egen tråd, Gal Krokfot. Tror han har ventet i ganske mange år på å få lov til å trolle denne artikkelen videre på noen andre :)

Heldigvis så finner man fort ut av falske artikler og tullball :P

Er litt usikker på kven som egentleg er trollet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sporet fant jeg i snøen på Dovrefjell i fjor sommer. Det var ingen andre spor i snøen. Hva kan det være? Dovrekenguruen? BF som sklir på et ben ned snøskrenten? Eller kanskje et reinsdyr med tette analkjertler?

Det var faktisk meg som akte meg ned der ser det ut til :)

Tok sats, derfor ikke fotspor før sporet. Slakk bakke så skled ikke på rumpa. måtte ake meg frem med føttene derfor spor etter hælene mine på siden:)

Hvor på dovrefjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I historiske artikler finner vi forresten 38 BF som har blitt drept. 1 av alle disse ble påvist som falsk, resten er åpen for tolking og ganske moro lesing.

Historien til Ostman er kanskje mest interessant. Han ble kidnappet av BF og klarte å unnslippe ved hell da storefoten spiste hele skråtobbakken hans og løp etter vann.

Om noen er interessert i noen av historiene så kan jeg seff poste dem her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk meg som akte meg ned der ser det ut til :)

Tok sats, derfor ikke fotspor før sporet. Slakk bakke så skled ikke på rumpa. måtte ake meg frem med føttene derfor spor etter hælene mine på siden:)

Hvor på dovrefjell?

Siden du spør om hvor på Dovrefjell så avslører du litt at det ikke er dine spor :P Det er rett ved Raudhøa, etter en tur på en topp uten navn. De beste toppene er de uten navn, som ingen tenker over eller bryr seg om ;)Men det er et helt annet tema. Men selv en Finsk uskyldig Lapphund kan lage rare og uforklarlige "fotspor". Er vel derfor folk vil ha klare bevis, det er mye tilsynelatende uforklarlig som ikke er så uforklarlig alikevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør om hvor på Dovrefjell så avslører du litt at det ikke er dine spor :P Det er rett ved Raudhøa, etter en tur på en topp uten navn. De beste toppene er de uten navn, som ingen tenker over eller bryr seg om ;)Men det er et helt annet tema. Men selv en Finsk uskyldig Lapphund kan lage rare og uforklarlige "fotspor". Er vel derfor folk vil ha klare bevis, det er mye tilsynelatende uforklarlig som ikke er så uforklarlig alikevel.

Vel.. det sporet der forekommer ikke hele tiden. Og om det er spora etter hunden din så trenger den enten en slankekur eller ormekur :)

Når det er sagt så er jeg helt enig med...deg!! haha

Sporene som er større men annerledes enn menneskeføtter er selvfølgelig bigfoot avtrykk. Ikke uforklarlig i det hele tatt.

Faktisk så åpenlyst at jeg er sjokkert over hvor mange som tror at det finnes masse folk som løper rundt i USA og Canada med bigfoot såler klistret på beina og ekstremt tunge sekker.

Ikke for å snakke om faktum at alle som gjør det har helt like karakteristika på sålene seg i mellom.

Og ikke bare det.. folka må gå på en spesiell måte også siden BF har tvist i fotbladet før den tråkker (tilpasset for lettere å traversere høyt terreng). OG i enkelte tilfeller gærne nok til å lage perfekte spor i mange kilometer!

DET er 10 ganger mer blåst en at det ganske enkelt bare er bigfoot. Tenk på det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. det sporet der forekommer ikke hele tiden. Og om det er spora etter hunden din så trenger den enten en slankekur eller ormekur :)

Når det er sagt så er jeg helt enig med...deg!! haha

Sporene som er større men annerledes enn menneskeføtter er selvfølgelig bigfoot avtrykk. Ikke uforklarlig i det hele tatt.

Faktisk så åpenlyst at jeg er sjokkert over hvor mange som tror at det finnes masse folk som løper rundt i USA og Canada med bigfoot såler klistret på beina og ekstremt tunge sekker.

Ikke for å snakke om faktum at alle som gjør det har helt like karakteristika på sålene seg i mellom.

Og ikke bare det.. folka må gå på en spesiell måte også siden BF har tvist i fotbladet før den tråkker (tilpasset for lettere å traversere høyt terreng). OG i enkelte tilfeller gærne nok til å lage perfekte spor i mange kilometer!

DET er 10 ganger mer blåst en at det ganske enkelt bare er bigfoot. Tenk på det...

Vel...for å ikke risikere at alle hundeeiere nå setter hunden sin enten på slankekur eller ormekur så vil jeg bare informere at hunder som aker ikke har orm, men tette analkjertler. Hvor tror du ellers ideen om reinsdyr med analkjertelproblemer dukket opp? ;)

Store spor man ser kan kanskje være truger, har ikke gått med truger selv, men ser for meg at folk kan få en litt unormal gange av disse store sakene som krever en litt annen gå-stil.

De fleste i Norge vet at det finnes både ulv og bjørn, men det er bare et fåtall som faktisk har sett dem, men vi vet det fordi det finnes klare bevis på at disse dyrene finnes. Ingen har enda klart å komme med et troverdig nok bevis på at Bigfoot finnes. At folk ønsker å tro at de eksisterer er helt greit, at noen er sikre på at de finnes er sikkert også helt greit, men selv tror jeg at det finnes en mer fornuftig forklaring bak "uforklarelige" spor. Kjedelig? Kanskje, men jeg velger å gå for den realistiske tankegangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. I snø går BF ned i snøen. På truger går man mer OVER snøen. :)

2. Vil GJERNE høre din rasjonelle forklaring på spor som jeg nettopp beskrev, men på bar mark/ jord??

Som feks denne: Oregon trackway 120 spor... laaange skritt.

www.cryptomundo.com/wp-content/uploads/OregonTrackway122.jpg

www.cryptomundo.com/wp-content/uploads/LondonOre.-Casts.jpg

Har maaaaange slike tilfeller.

Ps. mer enn nok bevis for dem som klarer å se logikken i dette. Hva andre må ha av troverdig bevis synes jeg er utrolig. Spesielt at folk tror på spøkelser mer enn på BF. Det er jaggu rart å høre.... men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en liten tur til utlandet, hva finner jeg på Fjellforum: en tråd om big-foot ..... I Norge....

Hva blir det neste:

Hvor julenissen bor om sommeren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted på loftet mitt har jeg en utklippsbok med artikler og bilder om både BF og Loch Ness monsteret. Disse er fra første halvdel av 1970 tallet og er hentet fra diverse ukeblader og tidsskrifter. Bildene og historiene som man i dag blant annet kan finner på nettet er veldig likt det som ble presentert den gang. Noen av bildene er helt sikkert identiske med de som ble presentert den gang. 

Ganske rart at vi ikke har flere håndfaste bevis i dag enn det vi hadde for 30 - 40 år siden.

Må være en smarting denne BF.

http://www.bigfootencounters.com/files/mk_davis_pgf.gif

 

Dene filmsnutten må vel være nærmere 40 år gammel om ikke mer, men tydeligvis like aktuell i dag. (Var det ikke en film som hette apeplaneten som hadde skapninger som lignet denne?)

 

Her er litt mer lesning for de som er "hekta" på dette temaet. 

 

http://skepsis.no/index.php?sokestreng=bigfoot&page=nyheter&sub=&do=sok&type=nyheter

 

Kanskje ikke helt nøytrale de som har skrevet dette, men like vel. . . .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en liten tur til utlandet, hva finner jeg på Fjellforum: en tråd om big-foot ..... I Norge....

Hva blir det neste:

Hvor julenissen bor om sommeren?

 

Tror du kan slappe av. Etter et lite hint tidligere i tråden fikk jeg en liten aha-opplevelse. Det kommer nok en "Trolljegeren 2 - I hæla på Bigfoot" om noen måneder. Markedsføringen funket mye bedre denne gangen, godt jobbet! :)

 

Sannsynligheten er 1 for at dette er filmreklame. Tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan slappe av. Etter et lite hint tidligere i tråden fikk jeg en liten aha-opplevelse. Det kommer nok en "Trolljegeren 2 - I hæla på Bigfoot" om noen måneder. Markedsføringen funket mye bedre denne gangen, godt jobbet! :)

 

Sannsynligheten er 1 for at dette er filmreklame. Tror jeg.

Hadde vært utrolig moro om dette var en tråd kun ment som markedsføring av en kommende "Big Foot i Finnskogen"-film! Jeg har imidlertid mer lyst til å se en "grøsser/action" om Seljordsormen. Fulle dyrskun- og/eller countryfestivaldeltakere som forsvinner om natten. En slags parodi på Haisommer...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det enda kommet en oppfølger ;)

Men for å slippe en konspirasjonsteori om det også så:

Veldig uvanlig at aktive brukere som har vært med lenge plutselig begynner med reklame.

De som reklamerer på slik måte oppretter nye profiler på bla facebook, fjellforum, bloggsiter, osv :)

Her får vi jo bare reprise på gamle myter, bilder, og nå også monsteret Nessie.

 

Er det virkelig ingen som kan noe om huldra eller nøkken???

Er troll blitt for hverdagslig??

 

 

Her har jeg et bilde av huldra, selvsagt kjørt gjennom Crap-O-Matic som er påkrevd når man skal vise slike bilder.

En tier til den som i det minste kan si hvor bildet er tatt.

Og ikkeno nedlatende kommentarer om troverdigheten takk, jeg har selv tatt bildet og vet hva jeg ser!

post-6027-0-06813700-1367660027_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.