Gå til innhold
  • Bli medlem

Bigfoot..... i Norge?


SuperTed

Anbefalte innlegg

post-12552-0-19194900-1367787511_thumb.j Bevis nr.1

post-12552-0-78503800-1367787650_thumb.j Bevis nr.2

post-12552-0-38877500-1367787549_thumb.j Bevis nr.3

post-12552-0-45615200-1367787626_thumb.j Bevis nr.4

post-12552-0-55356000-1367787591_thumb.j Bevis nr.5

Jeg bor i Hedmark, og siden Bf kommer gjennom Sverige, er jeg nå, etter å ha lest denne tråden rimelig sikker på at jeg bor midt i bigfootenes territorie, de løper som jeg har forstått svært fort, så jeg ser at de lett kan ha kommet seg hit...

Valgte å legge ved en rekke bevis, som jeg selv har tatt, og siden jeg da er ett vitne, vil jeg få presisere at dokumentasjonen er klar nok...

Jeg velger å ikke nevne hvilke kommune, siden verken jeg, eller bigfoot neppe ønsker å ha diverse forskere her... Jeg bor jo som dere ser, ut fra bildene, ganske så landlig til, og jeg er derfor bekymret for st Bf vil komme å ta hevn ved å rive hodene av hundene mine, og det vil jeg jo unngå... Bevisene viser til at jeg bor rett ved høyspentfelt, som går 50m fra huset... Videre ser dere en formasjon med steiner ved låven min, noe jeg finner svært forunderlig, jeg har også beviser på ødelagte trær, også ved, og bak låven min... Videre har jeg lagt ved ett bilde av noe jeg antar kan være en gravplass, siden det påpekes at de gravlegger sine døde... Ikke minst er det jo masse mat her! Rådyr, elg, rev, grevling, mus, og tilogmed noen villkatter og ekorn... Blant annet ekornene, grevlinger og villkattene holder hus i, og rundt låven, og jeg ser derfor en viss sammenheng med at det er derfor steinformasjonene og de brukne trærne er i nærheten av nettopp låven, er dere enige så langt? Videre har jeg ett lite gressjorde på ene siden av huset, her holder jo gjerne elg og rådyr til for å spise, og jeg vil tro Bf da lett kan kaste seg på maten sin her... Jeg hører også mye merkelige lyder rundt i skogen, særlig på kveldene(tviler på at det har noe med min litt livatte fantasi og gjøre, siden jeg er litt mørkredd), og etter å ha fått bekreftet at de har sitt eget språk, ja, så ser jeg ingen annen forklaring enn at det må være Bf! Jeg undrer meg videre over hvordan Bf er når de har barn? Er de like aggressive som elg med kalv? Isåfall kommer jeg fra nå av til å begynne bruke beskyttelse når jeg går ut, for med alle bevisene mine, er jeg overbevist om at det må bo en stor familiegruppe her i skogen min... Det nevnes også at den legger igjen gaver på trappa, og jeg undres over om det kan være at kosten er satt foran døra når jeg er borte? Det har nemlig også skjedd her! Jeg kommer iallefall ikke til å snu ryggen til hundene mine ute mer, chihuahuaen er nok vanskelig å få tak på, og rive hodet av, for ett så stort dyr, dessuten er han sint som ett lemen, men, jeg har jo også en rottweiler, og den er det jo mer håndterbar str på, og hu er dum nok til at hu liker alle, så hu kan jo finne på å gå bort for å hilse på! Jeg har ikke intr. Av å ha hodet til en hund med stamtavle separert fra kroppen, tror ikke vi vinner noen utstillinger om jeg må teipe på hodet og dra hunden på hjul... Så her skal jeg helt klart passe mer på! Vedrørende det jeg antar er gravplass, de pynter tydeligvis ikke den selv, synes du jeg burde legge på litt blomster, eller blir det å trenge seg på litt? Jeg vet jo ikke hva de evt liker slags blomster, men kanskje du har noen dokumentasjon på det og? Til slutt vil jeg bare få nevne at jeg ikke hadde noe dokumentasjon fra youtube her, men jeg håper bildene er bevis nok... Og skulle det absolutt være behov for youtube for å bevise ekteheten av mine bevis er det bare å gi beskjed, så skal jeg alltids få klippet sammen en liten film av bildene, med lydene jeg hører her om kvelden... (Hører forøvrig disse lydene inne nå og da også, mulig de kun er stemmene mine i hodet, men jeg velger å stole på deg, jeg vet jo at du har youtubebevis!) Takk for at jeg fikk komme med min dokumentasjon, ha en fin kveld :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg admin ang. tråden!

Til posten over.. tittet på bildene dine og konkluderte med at å lese første setningen var nok. Takk for at du tok deg tid til å poste... noe.... :)

Enig med admin enda en gang, er 99.99% sikker på at vi ikke vil se snurten av BF i Norge. Men var jo meget interessant at vår nabo Sverige har hatt noen observasjoner.. får meg til å undre på Finland som grenser bedre til Russland.

Og for den som er nysjerrig kommer et ganske ferskt opptak. Tenk deg at du har gjort opp camp i et område der du har lagt til rette for BF habitat. Henger opp mat i treet for å lokke han inn. Han begynner å kjenne deg og nysjerrigheten og gavene dine drar han nærmere. Du får som vanlig kastet litt stein på deg. Mens du ligger der i teltet... får du høre at han har det moro i campen din. Lydbånd opptakeren er satt opp der ute og du gleder deg til å høre resultatet.

Dette er ikke bevis for å tilfredstille ferskinger. Men personlig synes jeg det er fantastisk å høre... den gjenkjennelige klangen av den kraftige stemmen. Føler den helt inn i ryggmargen :) Spill av med øretlf på høyt volum for å få med deg nyansene.

BF har personlighet dem også gitt;)

http://youtube.com/watch?v=ip1ntcXRfRY

Og for alle som ikke tror at det er BF.. helt ok. Du sløste sikkert bort 10min av livet ditt på å høre en hillbilly brøle i moonshine-rus:)

PS. Rapen er faktisk immitasjon av gutta sier dem :) Litt Homer følelse over den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

["Jeg tror trådstarter er uenig med meg men jeg regner det som 100% sikkert at det ikke finnes noen BF i norsk natur eller på denne jordens overflate. Skulle jeg ta feil så blir jeg veldig overrasket - jeg venter med glede til september når de endelige bevisene legges frem."]

Dette kan bli interessant å se, det er jeg helt enig med :)

Trådstarter sier han vet om ett klinkende klart bilde av BF, som han enda ikke har lagt ut i tråden. Så for alle oss andre som venter i spenning, og som er tvilende, hadde det vert veldig interessant å få sett dette bildet. Han har allerede lagt ut noe mørke og eller uklare filmer og bilder, så ett godt bilde av BF anser jeg som ett nyttig bidrag for trådens sak, og for å rydde unna flere kommentearer om hvorvidt BF eksisterer eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan bli interessant å se, det er jeg helt enig med :)

Trådstarter sier han vet om ett klinkende klart bilde av BF, som han enda ikke har lagt ut i tråden. Så for alle oss andre som venter i spenning, og som er tvilende, hadde det vert veldig interessant å få sett dette bildet. Han har allerede lagt ut noe mørke og eller uklare filmer og bilder, så ett godt bilde av BF anser jeg som ett nyttig bidrag for trådens sak, og for å rydde unna flere kommentearer om hvorvidt BF eksisterer eller ikke.

 

Det er faktisk revnende likegyldig og fullstendig irrelevant :) Skeptikere vil alltid være skeptikere uansett hvor bra bilde eller film det er, bare det at PG klippet som er 45 år gammelt blir avvist forklarer dette.

Ser heller ikke på det som min oppgave å lete frem bilder som er offentlig tilgjengelig for dere, jeg har null interesse av å "konvertere" noen av dere til å tro på bigfoot. Tråden er relvant uansett om noen skulle mene at BF ikke eksisterer for der er alltid noen som er overbevist.

 

Bildet du refererer til som uklart vil jeg ikke si er uklart, slik kvaliteten på viltkameraer var for en del å tilbakesiden så var dette så bra som det kunne bli. 

 

Angående det andre bildet som jeg IKKE har postet:

Selv i mine øyne virker det for godt til å være sant, ikke fordi jeg mener at BF ikke eksisterer, men fordi det burde være ekstremt vanskelig for en person å ha så mange faktorer på sin side. En BF som lar noen snike seg innpå, han står stille til tross for å være utenfor skogslandskap samtidig som det er dagtid (egentlig nocturnal primat), og at han som tok bildet tilfeldigvis har med seg et speilreflekskamera.

Det er ikke normalt! Derfor synes jeg "uperfekte" bilder er lettere å tro på enn det perfekte bildet som alle skeptikere mener burde ha blitt tatt for lenge siden. Når det er sagt så kjenner jeg ikke til detaljer om han som tok bildet, men såg ikke ut til å være en kostyme, maske eller lignende. Bildet var ikke redigert.

 

Bildet fra Sverige f.eks., viser noe i fart, det er et "uperfekt" bilde, noe som burde være helt fornuftig. Hva det er vet man aldri 100% sikkert, men en analyse av det kan utelukke en del ting - derfor har jeg kontaktet han som tok intervjuet med personen som tok det (som ønsket å være anonym grunnet jobb). Håper på å få tilsendt orginal og ta en prat med personen.

 

Uenig i det du sier at dette bildet ville rydde bort flere kommentarer om eksistensen - i og med at det skal mer til enn et krystallklart bilde for å overbevise skeptikere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges.

 

Jeg liker ikke at "man" skal ha det morsomt på andres sin bekostning. Spesielt ikke når meningene er seriøse - det burde vi vel holde oss for god til, men det er min personlige mening. Vi har hatt slike tråder før på forumet uten harselas - i hvert fall som jeg har fått med meg.

 

Om noen har noe innspill til stengingen - så post en ny tråd i "Om fjellforum"

 

Åpnes igjen ved funn av Bigfoot eller andre gode argumenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.