Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har lyst til å bli med på tur i morgen?


hvalhai

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg er kjempesugen på topptur, men har ingen å gå med. Så er det noen som har lyst til å bli med, så hadde det vært veldig koselig :0).

Turen går til Valdresflya, vi parkerer i nærheten av vandrehjemmet. Så videre til austre, midtre, vestre og nørdre Kalvehøgde.

Bommen åpner kl 8 og da bør man være på plass.

Send meg en pm om du er interessert :0)

Hilsen fra Heidi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Det ble en skikkelig bomtur dessverre :0(.

Kom opp til Beitostølen litt over syv i nydelig vær. Blåste litt gjorde det, men det økte på mens jeg satt å ventet på at bommen skulle åpne. Sjekker trafikkmeldingene bare for sikkerhets skyld mens jeg venter og da får jeg til min store skrekk se at vegen over Valdresflya er stengt pga UVÆR!!! Går ut å spør en kar som jeg trodde var der for å åpne bommen og han bekrefter at vegen er stengt. Det var virkelig til å grine av, hadde jo gledet meg til tur! Blåste visst over 12 m/s og økende, så det var jo kanskje like greit at bommen var stengt og at veien ikke ble stengt mens jeg hadde testet skia ;p.

Litt opptatt i mai, så jeg vet ikke helt. Har to turer som allerede er planlagt. Må ta ting litt på sparket tror jeg :0)

Hilsen fra Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at det ikke ble tur, og det gjer jo ikkje sagen bedre å vite at veien åpna seinare på dagen!

 

Då e det bare å gje lyd, så e eg klar for tur :-) Når eg sjekke kalenderen så e det bare 10-12 mai og 31 mai - 2 juni som e ledige :-(

 

Reise te Folgefonna 17 Mai helga, så får stått litt på ski da. Veit ikkje om der e någen topper å bestige der. Gleder meg til det :-)

 

Torkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.