Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor har du vært på tur i dag?


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Annonse

Hadde en fantastisk tur opp i området rundt Jengelvatnet i Børgefjell nasjonalpark. Litt slit å komme seg frem men vel fremme var det nydelig vær og gode temperaturer som inviterte til kortermet skjorte i sola samtidig som en akkurat passe sterk sønnavind sørget for at myggen var fraværende. Turen inn bydde dessuten på et unikt møte med fjellreven som kom bort til meg og spist av hånda mi under en matpause. Etter et par timers fiske hadde jeg fått på land ikke mindre enn to ørreter på godt over kiloen. Jeg skulle akkurat til å sette tennene i stekt ørret og skylle ned med en iskald boks Nordlandspils som hadde ligget til avkjøling i elva da vekkerklokka ringte. Det gikk brått opp for meg at neida, jeg er nok i Trondheim, det er en relativt trist onsdag i November, bihulebetennelsen henger fortsatt i og sommerens turopplevelser er enda langt unna....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formiddagstur til Ringsrudsåsen-835 moh, Høyeste i Gjøvik kommune. En skogsås som tusener av andre. Høyeste punkt er under toppen. Ikke så mye å skrive hjem om så dette blir nok definitivt ikke en kandidat til årets turrapport...

 

Direkte fra Vestfold til Oppland?! Det er mange flotte kommunetopper i Buskerud!

 

EirikW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vart det sesongens fyrste tur på Reineskarvet. Eg tenkta meg ein tur skarvet på langs men måtte snu ved Eitrejuvet då skodda kom veltande. Skiføret var bra, sjølv om eg var borti ein og annan stein på veg nedatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.