Gå til innhold
  • Bli medlem

Samletråd - Filmer fra friluftsentusiaster


Friluftsnoob

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Annonse
On 1/9/2016 at 9:40 AM, Friluftsnoob said:

Søking etter youtube klipp kan være ganske spennende, men også veldig frustrerende. Ofte er det flaks som skal til for å finne de virkelige godbitene. Mine "krav" for en god film er ofte ikke det som de fleste er interessert i. De aller fleste filmene jeg finner handler om fiske, og man ser derfor en hel film med kun fisking. Andre igjen har ekspedisjoner over mange dager, som i seg selv er en kjempebragd men for meg som seer blir det litt kjedelig å kun se små klipp fra sted til sted, men det er selvsagt lagd for de som har vært på turen :) Minner for livet for de som har laget det og vært på tur, men blir litt kjedelig for meg som seer. 

Men her har jeg funnet en godbit av de sjeldne. Virkelig bra. Handlingen er satt til Canada, en kano og en kar fra Stavanger, 60 dager. Har kun sett i 15minutter men til nå har den virkelig vært over all forventning. Den har kommentarer underveis, bålkos og selvsagt filming av selve turen. I tillegg til storslagen natur. 

Så til de som liker slike filmer - Enjoy :)

 

 

 

 

Ny film ham :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne
  • 10 måneder senere...

Tenkte komme med en ny knallserie som sikkert mange vil like. En fyr som går Newfoundland på tvers.
Han sier selv han er inspirert av Lars Monsen, og filmingen er mye i samme stil som Lars. Her har vi en bra miks med teltliv, bålkos, vandring og fisking. En film som virkelig gir dybde med alt innholdet den tar med.

 

 

 

 

Endret av Friluftsnoob
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.