Gå til innhold
  • Bli medlem

Bli med å stem på bildene i fotokonkurransen vår.


Phaser

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 1 måned senere...

Kan nogen forklare hvad der udløser en stemme fra mig? Det synes at være indlysende for de fleste, men ikke for mig...Klikker man blot på foto?

Scroll opp når du kommer inn på avstemmingssiden hvis du følger linken. Der ligger bildene ett og ett og du kan klikke på en liten runding ved det eller de bildene du ønsker å stemme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg kan bedømme, så er afstemningen for marts afsluttet 14. maj, men afstemningen for april er aktiv.

 

Umiddelbart ser jeg ikke en "liten runding".

 

Jeg vedlægger skærmdump for internet explorer 8, hvor fotos ikke kommer med i listen - og jeg synes ikke at finde "liten runding".

 

Desuden et skærmdump for Google Chrome, hvor jeg heller ikke finder "liten runding".

 

Håber på hjælp.

post-675-0-77088800-1368955920_thumb.jpg

post-675-0-90108600-1368955952_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg kan bedømme, så er afstemningen for marts afsluttet 14. maj, men afstemningen for april er aktiv.

Nei, avstemningen for mars ble avsluttet 13.april. Tråden står som stengt i headingen, og tidsfristen er i tillegg oppgitt i tråden.

Avstemningen for april ble avsluttet/stengt 14.mai. Hvis du blar deg lengere ned i tråden du har tatt skjermdump av så vil du se at Phaser skriver følgende:

Frist for å stemme er 14.mai

Dvs at du er for sent ute til både mars og aprilavstemningen.

 

Neste avstemning, maibildene, tipper jeg kommer rundt 5-6.juni og varer i ca. en uke før den stenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig det som er skrevet over.     Frist for å sende inn bilder for Mai er 5Juni.(Bilde skal helst være tatt i Mai)  Så vil det bli åpnet opp for avstemming en av de påfølgende dager. Denne varer i en uke før vinneren blir kåret. Samtidig som vinneren blir kåret så stenger naturligvis avstemmingen.   Det har vært noe forsinkelse på å få stengt avstemmingen da admin har måttet gjort dette men nå har jeg fått tilgang til å gjøre det selv, så da håper vi at det løser seg :)    Lykke til med neste runde.  

 

mvh 

Hallgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det er noe problemer med opplastingen for tiden så for å få med alle filene måtte jeg legge dem inn i bildegalleriet. Sikkert derfor det oppfører seg annerledes nå.  Håper det er fikset til neste mnd.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.