Gå til innhold
  • Bli medlem

Villmannens første tur på fjellski - bare for morro skyld


theClaws

Anbefalte innlegg

Annonse

Ja, det var liksom det kroppen min ville også, siden plankene har stålkanter og greier...men var ikke sånn nei;)

Fantastisk følelse når man innser at kraftig trykk på ytterskien IKKE resulterer i en fin sving, men snarere at skia bestemmer seg for å dra i forveien og skyte fart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skal på ingen måte påstå, at jeg er flinkere, men snøen ser jo pen jevn ut. Det blir veldig interessant når det veksler mellom tykke skavler og vindbleste isglatte partier.

Hilsen

Elgen

Ja, den var jevn akkurat her, og jeg prøvde skavl- og skare-morroa også... det bare ble ikke filmet, heldigvis eller uflaks kanskje;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storartet! Hvilke ski har du på? Tenker på bredden først og fremst.

 

Jo, bredden syns jeg...etter å ha prøvd dem, virker som å være bredere på midten, og smalere på tuppen og bakskien, virket egentlig som jeg sto på skøyter, bare på snøen. Sving var nærmest umulig!! Dritkult! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.