Gå til innhold
  • Bli medlem

Egentlige mål på Exped Synmat UL 7 LW?


Anbefalte innlegg

Etter mye om og men har jeg bestemt meg for å kjøpe Synmat UL 7 LW på Outnorth når de får inn igjen.

Lest i tester at målene er mindre i bredden og høyden enn oppgitt. 192 vs. 197 og 59 vs. 65.

Egentlig godt nytt for meg da 192 er mer enn langt nok og 59 bredde er ok.

Noen som har dette underlaget og kan ta mål i oppblåst tilstand for å sjekke dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

post-8967-0-04908200-1370449250_thumb.jp

 

 

Egentlitge mål er ca. 2 cm kortere i både lenge og bredde (195x63) målt i normal romtemperatur, men mulig det krymper ytterligere når det er kjølig.

Tykkelsen er faktisk 1 cm mer, nemlig 8 cm!

 

Vekta mi viser 618 gram med repsett, pakkpose (som er trang) og pumpebag, ikke langt unna de oppgitte 595 gram.

 

Varm mot bar hud, men en smule mer friksjon i stoffet hadde ikke skadet selv jeg ikke syns det er glatt. 

Det er tross alt et lettvektsprodukt, så man får ikke i pose og sekk. 

Skal sies det er svært godt å ligge på allefall, og det er jo vesentlig for meg selv om det er litt småplukk.

 

Gleder meg å prøve underlaget over lengre tid i felten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.