Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjennom Kvanndalen og opp på Kvanndalshøin (1607m)


Þróndeimr

Anbefalte innlegg

Trosset dårlig skiføre og gikk opp til Kvanndalshøin (1607m) i helga. Fantastisk område med stupbratt alpint landskap mellom Venjetindene og Kvanndalstinder, og fikk det med

været på sin beste side. Gikk opp i renna mellom Kvanndalstindane og 1420m toppen øst. Hadde håpet av det var noe bedre føre her, men ingenting hadde ligget i le for den siste

uka med kald vind, så det ble en hard å kronglete nedkjøring. På tur opp renna presterte jeg å miste staven som lett sklei 200m ned, typisk! Tok også en råsjans å fylte opp ei

flaske med vann fra elva nede i dalen over siste hus, men det fikk jeg angre på! Ikke lenge før jeg kom ned til bilen fikk jeg noe fryktelig til diare. Fikk kjørt til ett sted som lå ute av

syne å ble liggende bak i bilen resten av kvelden og natta med oppkast å komplett tømming av systemene!

 

Tildlig morgen i Romsdalen

romsdalpanorama1x1200.jpg
 
20pixel.gifRuten opp Kvanndalen
20pixel.gifkvenndalenkartsti1x1000q.jpg
 
Ved Dalehaug
kvanndalenpanorama1x120.jpg
 
Ett stykke oppi Kvanndalen.
kvanndalenpanorama2x120.jpg
 
kvanndalenpanorama3x120.jpg
 
20pixel.gifLitt energi før jeg gikk inn i renna
20pixel.gifkvanndalen1x600.jpg
 
Alpint landskap
kvanndalenpanorama4x120.jpg
 
20pixel.gifVenjetindane bak
20pixel.gifkvanndalen2x600.jpg
 
Senere, øverst i renna, flott landskap!
kvanndalenpanorama5x120.jpg
 
kvanndalenpanorama6x120.jpg
 
Kvanndalstinden (1744m) og Venjetinden (1852m) fra toppen av Kvanndalshøin.
kvanndalenpanorama7x120.jpg
 
kvanndalenpanorama7x120.jpg
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.