Gå til innhold
  • Bli medlem

topptur til helga, helst i trøndelag


Anbefalte innlegg

Annonse

Det er generelt meget stor skredfare i Trøndelag for tiden.

Se http://www.yr.no/sn%C3%B8skred/Trollheimen/ for skredvarsel vedr. Trollheimen. Står ikke noe om øvrige områder i Trøndelag, men jeg tror jeg ville drøyd toppturene en stund.

Muligens kan Omnfjellet være en mulighet (fra Langlidalen). Ikke stygbratt, så kanskje mindre skredutsatt, men jeg er slett ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nærområdet: Sjekk med Turistforeningen/meråker kommune ifht Fonnfjellet. 7-8 mil fr Trondheim. ellers kanskje Fongen el Bringen i Selbu. Det er ustabild vär i Trøndelag, men meldt stabilt t helgen. Ellers kanskje Reinsfjellet/kråkfjellet i Brungmarka. Gå opp fra Brøttem bru i Klæbu eller fra Samsjøn i Melhus.

God Tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det ligger an i Skardsfjella mht skredfare? Kjempefint område med kort anmarsj fra Væktarstua hotell.

 

Ellers så har vi jo alltids Vassfjellet  :-P  Gikk fra Sjøla rundt toppen og tilbake i går, så ingen før jeg kom til toppheisen på Vassfjellet skisenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.