Gå til innhold
  • Bli medlem

Montering av helbøyle på Voile 3-pin binding


Fjellkjerringa

Anbefalte innlegg

Annonse

Antar de er montert på skiene: Skru av klossen og legg den i sporene, skru deretter på klossen igjen... såvidt jeg husker består klossen av en øvre og en nedre del, og det skal ikke være nødvendig med fysisk makt i det hele tatt, tipper det ødelegger bøylen. Skruene til klossen finner du under de plastpluggene som er i plata / klossen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ok ;) no trur eg at eg skjønte kvifor det var med ekstra plugga til den helbøylen, kan virke som eg berre skal ødelegge dei som allereie står i klossen. Er omtrent umulig å få dei ut uten å ødelegge dei !  

Var det med flere... Typisk, fikk montert bindinger i butikk, men de ekstrapluggene så jeg aldri noe til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? du har Voile 3-pin binding uten Voile helkloss? Men ja, helklossen til Voile har festemulighet for helbøyle :)

Skruehullene til Rottefella og Voile er plassert likt, så hele oppbygningsplaten kan byttes. 

Fordelen med Rottefellas er at jeg kan bruke alle deres hælløftere. Jeg har ski med Cobra og Chili-bindinger, og jeg kan flytte de uklike løfterne mellom parene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.