Gå til innhold
  • Bli medlem

Skomaker i Oslo som blokker fjellsko?


ihm

Anbefalte innlegg

Trenger blokke ut mine Varg Polar skisko og La Sportiva Trango bresko (syntet). Littegranne ute på vingen rundt lilletåen. Noen som kjenner til skomaker i Oslo som er flink til slikt?

 

Er veldig glad i skoene, men skulle gjerne hatt litt mer plass til de små ytterste tærne :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Majorstua skal det være to stk. Den ene ligger på hjørnet ett kvartal fra Majorstukrysset mot Ullevål (Kirkeveien). De har hjulpet meg å blokke ut andre sko.

 

Den andre ligger 1-2 kvartal ned fra Majorstukrysset mot Frognerparken. Det ligger litt inn fra veien mot skolen (nordsiden av gata), så du må se etter den. Han har hjulpet meg å lime på gamasj på fjellsko. Han lager sko selv og skrøt av å kjenne Aleksander Gamme. Finner han ikke på gule sider, så det er mulig han har lagt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Fryktelig gammel tråd, men hvis noen andre søker opp denne tråden for hjelp med å blokke ut sko, kan jeg nå varmt anbefale Everest Sko på Majorstuen. Se http://everestsko.no. Fantastisk service og nærmest latterlig billig. De har skikkelig utstyr, god peiling på sko siden de lager sine egne, og kunne dermed gi gode råd om hvor mye det var trygt å blokke og også hjelpe med en søm på hælen på den ene skoen som ga unødig friksjon på lange turer. 

  • Liker 1
  • Takk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.