Gå til innhold
  • Bli medlem

Tisse lakenpose :)


svingen

Anbefalte innlegg

skal ikke ta på med "kredit" får og laget den her,da det var dama som sydde den.

har en sønn på 3 år som har sluttet med blei men etter 2 soveposer på rens pga uhell tenkte jeg att det her kan jo ikke fortsette la derfor inn en "bestiling" på en lakenpose som var 100% tett slik att det ikke kom noe over i eventuelt sovepose.

man kan på stoff og still kjøpe i metervare hvor mye man vil ha av det meste,også tisselaken,videre var det greit og ha et fin motiv slik att han vil ligge i det her,lynet mcqueen er jo en sikker vinner og det får man og kjøpt på stoff og stil,så kort sakt så syr man tisse laknet og så tar man den andre på utsiden så ser det jo kult ut :)

videre så ble det montert på strikk rundt hele slik att den ikke faller ned når han sover og 2 strikk over armene som gjør att den ikke sklir så langt ned.

ble ikke så veldig steg baser forklaring det her,som det går frem er det ikke jeg som syr ;)

Sikkert greit hvis det er flere som har barn som skal på tur på sommer vinter og har noen uhell,skal sies att har ikke fått prøvd den løsningen her da junior våknet rundt 12 sist helg i telte og sa han måtte tisse,løsningen da ble tisse flaske :)

post-9803-0-06703900-1360100051_thumb.pn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk får tilbakemeldinger :)

Men dersom "plastsiden" er inn, blir det ikke da litt ubehagelig å ligge i? Må ha med pysj da...

PS.

Får du ikke plass til en barnesovepose i vaskemaskinen din?

Når det her har skjed har han sove i http://www.helsport.no/no/Infosenter/Spesial_og_eldre_soveposemodeller/Haukeli_dun og en isbjørn vintersovepose ekstra stor (slik att vi kan dele 1 sovepose på vinteren så jeg har kontroll på han) og ingen av dem her er så lett og vaske hjemme uten tørke trommel ;) når vi bruker de soveposene her har det somregel vært under 0 grader så har måtte bruke pysj type ull topp til tå så vil da ikke være noe problem :)

Når det er sakt var det mye bedre de vi kjøpte av metere vare på stoff og still en det vi har kjøpt som er til senga på jysk,kjentes mye bedre ut,lakenpose gjør nok att det blir noen grader varmer og :) han har en sommer sovepose http://www.helsport.no/no/Infosenter/Spesial_og_eldre_soveposemodeller/Lyngen og da er det nok en del varmer når han bruker den,så det spørs hvordan vi skal gjøre det da,mulig må bruke en silkelakenpose inne i den posen :)

Det jeg og er spent på er hvor lang tid den her bruker på og tørke ser får meg det tar laaaaaang tid,når man vasker vanlig tisse laken og henger opp blir dem nesten ikke tørre på en dag en gang.

posen veier jo litt (har ikke veid den) og tar litt plass men tror nok det er verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.