Gå til innhold
  • Bli medlem

Leter etter selger av Optimus 8R.


Kristian123

Anbefalte innlegg

Hei, klarer ikke å finne tilbake til en tråd hvor det var en som hadde kjøpt en ny Optimus 8R med minipumpe til 1000 NOK. Jeg husker han sa at selgeren hadde flere på lager så lurer derfor på om jeg kan få kontaktinformasjonen til selgeren.

Hvis noen vet om noen andre som har primuser til salgs så kom gjerne med forslag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahaa, var det ironi :P   Tenkte å kjøpe et par 8R som jeg så skulle gi til gave til noen familiemedlemmer jeg ønsker at skal bli med ut på tur. Tror at 8R er det ypperste å ha med seg når man drar til skogs, og kanskje det er en god ide for å få opp interessen for å komme seg ut.

 

Den jeg kjøpte fra deg fungerer forresten helt perfekt og jeg er kjempefornøyd. Skulle bare ønske at alle primuser av nyere dato var like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.