Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellski av


Jerntoft

Anbefalte innlegg

Har hatt lyst på fjellski en god stund, men har aldri hadd helt råd, lærlingelønn osv.

Så kom eg på at det har stått noen gamle alpinski i garasjen, et par gamle treski i fjøsn me noen gamle kandahar bindinger på. Men likte ikke helt den bindinga så brukte vaieren ifra kandahar bindinga + ei rottefella binding som eg fant i garasjen, og sko fikk man ifra en arbeidskollega, mye flaks !

Blir å gå mye i skog og litt kronglat terreng så at skian ikke e så lang va bare meget høvelig !

Er foresten ny på forumet, så god kveill allihopa :)

post-12124-0-42363700-1359824115_thumb.j

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt lyst på fjellski en god stund, men har aldri hadd helt råd, lærlingelønn osv.

Så kom eg på at det har stått noen gamle alpinski i garasjen, et par gamle treski i fjøsn me noen gamle kandahar bindinger på. Men likte ikke helt den bindinga så brukte vaieren ifra kandahar bindinga + ei rottefella binding som eg fant i garasjen, og sko fikk man ifra en arbeidskollega, mye flaks !

Blir å gå mye i skog og litt kronglat terreng så at skian ikke e så lang va bare meget høvelig !

Er foresten ny på forumet, så god kveill allihopa :)

Sånt liker jeg :-)

Lykke til med "nye" ski :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

Kult prosjekt. Jeg gjorde lignende med bindinger for noen år siden, men kablene "glapp" opp på siden hele tiden. Måtte mekke til en løsning med en stopper på sidene. Fikk det aldri helt til å funke.

Ellers er sikkert det fine ski til fjellturer med litt moro utfor igjen.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.