Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor er "andersj.se"?


Tom42

Anbefalte innlegg

Annonse

Anders Jonssons altmuligside har ikke vært oppdatert på flere år. Jeg stilte et liknende spørsmål i Friluftsliv sitt forum og fikk faktisk svar fra Anders selv som kunne fortelle at det bare var slik at forskjellige ting opptok ens tid litt forskjellig i forskjellige faser av livet. Han hadde ikke noen spesielle planer angående sidene, men regnet med at han dukket opp med oppdateringer når tiden var inne. Husker jeg ikke feil hadde familien flyttet også.

Jeg vil tro domenet og hostingen har gått ut og at det er derfor sidene er nede (de har vært det ganske lenge nå), men at han sitter på alt materiale slik at de plutselig dukker opp igjen når han finner tiden inne.

Jeg har "alltid" gledet meg over sidene hans og savner de også. Håper han leser i forumet og blir inspirert til å ta opp tråden igjen! Forøvrig lurer jeg på om han skriver i www.utsidan.se så kanskje det kunne være en ide å stille spørsmålet der?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders Jonssons altmuligside har ikke vært oppdatert på flere år. Jeg stilte et liknende spørsmål i Friluftsliv sitt forum og fikk faktisk svar fra Anders selv som kunne fortelle at det bare var slik at forskjellige ting opptok ens tid litt forskjellig i forskjellige faser av livet. Han hadde ikke noen spesielle planer angående sidene, men regnet med at han dukket opp med oppdateringer når tiden var inne. Husker jeg ikke feil hadde familien flyttet også.

Jeg vil tro domenet og hostingen har gått ut og at det er derfor sidene er nede (de har vært det ganske lenge nå), men at han sitter på alt materiale slik at de plutselig dukker opp igjen når han finner tiden inne.

Jeg har "alltid" gledet meg over sidene hans og savner de også. Håper han leser i forumet og blir inspirert til å ta opp tråden igjen! Forøvrig lurer jeg på om han skriver i www.utsidan.se så kanskje det kunne være en ide å stille spørsmålet der?

:)

Hei Koppen

Har rettet en henvendelse til Utsidan og bedt dem å svare her på forumet. Har også sagt at mange savner Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar fra Utsiden på mail:

Hej

Han har blivit av med sitt webbhotell, men vi har en diskussion om att lägga ut det på Utsidan - om han kan få tag i en backup av sidorna

Dette til etterretning.

Er det forresten noen som har lagret andersj.se under favoritter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok et utslag av Murphy's lov dette. Jeg hadde for vane å lagre alt jeg fant ut at var interessant, men resultatet ble bare uoversiktelig lagring. Så begynte jeg med en strukturet favorittmappe og da skjedde jo selvsagt at sider forsvant fra nett slik at jeg satt der med en ubrukelig link...

Å lagre andersj.se under favoritter hjelper nok ikke stort siden en bare lagrer linken til sidene, ikke innholdet. Dette måtte i så fall kopieres og lagres spesielt.

Men jeg er overbevist om at Anders Jonsson tar opp igjen tråden, og jeg er like overbevist om at han har stålkontroll og orden på både backup og annet, det bar virkelig sidene hans preg av!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gamle sidene ligger vel der på den lenken jeg la ut? Bare å velge dato for webside ... Tror e :)

Tapatalk

Hei

Må bare konstantere at jeg må ha det meste inn med teskjeer. Fant selvfølgelig siden da. Thank you!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gamle sidene ligger vel der på den lenken jeg la ut? Bare å velge dato for webside ... Tror e :)

Tapatalk

Så den. Takker. Jeg tenkte mer på Anders selv og hans "råmateriale". Så vidt jeg husker er han IT-proff, så han koder sikkert HTML fra scratch og da er det jo rimelig lettvindt å ha opplegget så klart på BU at en bare laster det opp på nytt. Vi hører nok fra ham igjen, håper jeg.

Og så ville jeg gjøre oppmerksom på at fovoritter normalt kun inneholder linker og ikke datainnhold.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.