Gå til innhold
  • Bli medlem

Coleman 442 -er pumpen ødelagt?


debutanten

Anbefalte innlegg

Hei. For noen år siden kjøpte jeg meg en coleman 442 brenner. Har ikke brukt den før, men tenkte å teste den nå i helga. Men, jeg har problemer med å få pumpet trykk. Det virker som om att jeg ikke får skrud igjen pumpen. Den låser litt,, men jeg dra den den ganske så lett ut selv om den er vridd til høyre.

Er det noen som vet om det er å få tak i deler til denne i norge? Har sett att runegutt123 kan ha deler. Men, ser ikke ut som om han er aktiv på formumet mer.. Så hvis noen har kontakt informasjon til han tar jeg gjærne i mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker du pumpen riktig?

Når du skal pumpe må vel du løsne pumpen med å vri mot solen? og så må du holde tommelen over hullet i pumpen?

Gi gjerne litt WW-40 i hullet ved pumpen..

Prøv nå og pump litt, ble det bedre? Når du er ferdig å pumpe låser du pumpen med å vri med solen.

Prøv det først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.