Gå til innhold
  • Bli medlem

Nordmarka på langs i høst.


Chalshus

Anbefalte innlegg

Annonse

Til svar på spørsmålet ditt om "steinmuren" så er den steinen samlet opp i området så det skal bli bedre å plante/gro, syns jeg ser en gård i bakgrunnen der som sier meg at dette antagelig har vært ett jordet. tviler på at det er et grenseskille da de ikke er så brede, men gudene må vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra rapport. Lurer på hva det kostet med taxi fra Grua til Mylla?

Bra rapport. Lurer på hva det kostet med taxi fra Grua til Mylla?

Fin turrapport - som det ble sagt her; bilder sier mer enn 1000 ord. Når det gjelder dette med taxi fra grua til mylla vil jeg si at det er 180 kr man fint kan spare. Ikke lange turen til fots (gikk denne selv for noen år tilbake). Også mulig å gå denne på vinterstid på ski; skiforeningen setter opp busser fra oslo s til mylla på senvinteren til en grei pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.