Gå til innhold
  • Bli medlem

Kassert tau til trengende?


ninja-joar

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest denn tråden - http://www.fjellforum.no/topic/25583-utstyrsoverskudd-kan-vi-hjelpe-ubemidlede-unge-friluftsmennesker/ - så ønsker jeg å melde meg som trengende til litt utstyr!

Jeg jobber i barnehage der jeg jobber med et økt fokus på motorisk utfordringer i utemiljø! Til dette trenger jeg en del tau til å sette opp diverse balanseløyper og lignende. (Vi har lite god "klatreskog" i umiddelbar nærhet til barnehagen)

Lurer dermed på om det er noen som sitter på gamle klatretau som ikke lenger egner seg til klatrebruk - altså kasserte klatretau eller lignede som de kunne ønske å donere bort/selge til symbolsk sum. Tauene kan være både dynamiske og statiske! Synes det er for gæli å kjøpe nye tau, når det ikke skal brukes til "skikkelig klatreaktivitet".

Dette gjelder i hovedsak folk som oppholder seg på strekningen kongsberg - Drammen - Lier - Oslo, for at jeg skal få hentet tauene.

Håper noen har noe liggende!

-Joar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest denn tråden - http://www.fjellforu...luftsmennesker/ - så ønsker jeg å melde meg som trengende til litt utstyr!

Jeg jobber i barnehage der jeg jobber med et økt fokus på motorisk utfordringer i utemiljø! Til dette trenger jeg en del tau til å sette opp diverse balanseløyper og lignende. (Vi har lite god "klatreskog" i umiddelbar nærhet til barnehagen)

Lurer dermed på om det er noen som sitter på gamle klatretau som ikke lenger egner seg til klatrebruk - altså kasserte klatretau eller lignede som de kunne ønske å donere bort/selge til symbolsk sum. Tauene kan være både dynamiske og statiske! Synes det er for gæli å kjøpe nye tau, når det ikke skal brukes til "skikkelig klatreaktivitet".

Dette gjelder i hovedsak folk som oppholder seg på strekningen kongsberg - Drammen - Lier - Oslo, for at jeg skal få hentet tauene.

Håper noen har noe liggende!

-Joar

Det er bare å si fra hvor mye du trenger, så skal du bli velsignet. Har en del tau som kan leveres i Oslo!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.