Gå til innhold
  • Bli medlem

Noe for utstyrsfriker


Fimax

Anbefalte innlegg

Annonse

Denne har blitt nevnt en del ganger før. Så en video med den, og el delen er avtagbar, på den så stikker det ut ett rør. Den vil sikkert fungere om man stikker dette røret inn i primusflammen også. Eller i bålet om man klarer det på en måte som ikke ødelegger resten, røret er ikke så langt.

Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en slik av min samboer og har testet den et par ganger. Super liten sak som jeg har blitt veldig glad i. Jeg har vært på jakt etter lademuligheter ifb en to-ukerstur til sommeren, og da denne kom i hus var jakten over. Funker strålende som kjøkken (forutsatt at du har litt småkvist osv). Står stødig takket være utfellbare ben. Blir ikke varm på utsiden så kan flyttes på under bruk. Bruker LITE ved og lader mobil og andre ting via USB. Den veier et knapt kilo, og det er jo litt. Men sløyfer jeg èn brenselflaske så har jeg kompensert for ekstra vekt.

Har ikke målt nøyaktig effekt, men den lader opp en iphone forholdsvis raskt.

Digger den foreløpig!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.