Gå til innhold
  • Bli medlem

Ajungilak Sphere Alpine Winter?


Turtur

Anbefalte innlegg

Bruker en Tyin 5-season som vinterpose, men den veier 3 kg, og rommer 18 liter, noe jeg begynner å bli lei av.

Sphere Alpine Winter veier 1 kg, og rommer 7,5 liter. Det er så stort sprang at jeg vurderer å bytte. Noen som har erfaring med denne?

Ser den koster 6.000 kroner i følge Mammut, mens den på Fjellsport.no ligger til ca. 2.800,-.

(Har søkt, men finner lite om denne her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, i Tyin har jeg god plass, kanskje for god plass med tanke på å varme den opp, ettersom jeg verken er så veldig høy eller bred. Til gjengjeld har jeg aldri blitt kald i den. Tror fint en Sphere kan holde meg varm i de aller fleste nettene jeg er ute. Har også en Reactor Extreme jeg kan bruke i tillegg når det blir som kaldest, eller rett og slett bare ta med Tyin de gangene det ser ut til å bli ekstra gufsent.

Jeg visste derimot ikke at det finnes en ny og gammel versjon av Sphere, så kanskje jeg bør sjekke de faktiske forskjellene på de før jeg velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.