Gå til innhold
  • Bli medlem

Primus med brenselsflaske et villspor?


dsk

Anbefalte innlegg

Jeg har kjørt min Optimus Nova under ymse forhold i 3 år, og er godt fornøyd, den brenner det meste, men jeg foretrekker parafin i tilfelle lekkasje.

Har ikke byttet en del enda. :D

:) Men blir ikke det unødvendig mange deler, og blir det noe mindre søl, enn om flaska hadde vært en integrert del av primusen?

Optimus Hiker 111 var tung, og hadde litt utsatt pakning rundt reguleringsspindelen, men skulle jeg satse på en lisnødvendig primus vipper den nok Novaen av pinnen.

MSR var antagelig det første store merket med separat flaske, og ideen slo an, andre fulgte etter men???? (forresten var vel KAP Nordic først ute, men dette nordsvenske lille firmaet har alltid forblitt ukjent for de fleste)

:) Hva med en enhet som passer i sammen med en vidskjerm (som Trangia?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Optimus Loke, jeg har 1 det er den nest beste. hjertelig takk , men som sagt jeg har en. Det er mange ute etter den så skal du selge så vil nok noen interesserte melde seg om du legger den på

http://spiritburner.com/forum/

så er det nok noen som biter på.

Jeg mener selv at kjelene er litt for skrå, men har en bekjent som har 3 for å ha "livet ut. "

dsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.