Gå til innhold
Taiga

Kart over Lahku nasjonalpark

Anbefalte innlegg

Hei

Ble veldig inspirert til å prøve ut Glomfjordfjella med den nye Lahku nasjonalpark i Nordland.

Jeg sliter imidlertid litt med å finne riktig kart i 1:50000 serien.

Noen som vet hvilke kartblad jeg trenger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Du kommer langt med kartbladene Glomfjord og Arstadalen, henholdsvis kartblad 1928-I og 2028-IV i M711 serien.

Du kommer garantert til å bli imponert over området og det innholder mye mere enn hva filmen viste.

God fornøyelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Du kommer langt med kartbladene Glomfjord og Arstadalen, henholdsvis kartblad 1928-I og 2028-IV i M711 serien.

Du kommer garantert til å bli imponert over området og det innholder mye mere enn hva filmen viste.

God fornøyelse.

Takk for info - og ja jeg ble fjelltatt av det ut i naturen programmet. Håper bare at mine ungdommer viser større interesse for fjellturer enn det hun 13 åringen gjorde!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjult lenke - logg inn for å se den

Finner første innslaget fra Glomfjellet et stykke ut i "Ut i naturen: En naturlig helaften 18.12.2012".

Det er redigert inn i små drypp, så man må nesten lete seg litt fram for å sy sammen alt, eventuelt bare se hele programmet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Programmet går i sin helhet igjen i "ut i naturen" 8. Januar.

Da er det mulighet for de som ikke fikk med seg dette i "en naturlig helaften"¨å se noen av de mange perlene landsdelen kan vise til. :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til dere som har levert lenke og gitt opplysninger om når programmet går på nytt. Jeg skal sørge for å få tatt det opp slik at jeg kan se det når jeg ønsker, samt vse andre turfolk det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider