Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

NRK søker deltagere til ny tv-serie!

bJbo5rErhHsmgd3oXTiJogYyLCZkfeWyVqiDV-EIowfg.jpg

Få eksperthjelp av Cecilie Skog og Aleksander Gamme. De hjelper deg til å oppfylle din mest fantastiske turdrøm! NRK

Vi leter etter deg som har en stor turdrøm du aldri har fått gjort til virkelighet.

Publisert 18.12.2012 19:48.

Har du en tur du alltid har hatt lyst til å gå, men ikke har fått gjennomført?

Sammen med våre eksperter Cecilie Skog og Aleksander Gamme, kan du nå få oppleve den turen du alltid har drømt om.

Send din søknad!

Kopier spørsmålene i søknadsskjemaet under, og legg ved et bilde av deg selv. Dersom du vil lage en videosøknad, publiser den på youtube el.l og legg ved lenken.

Turen kan gjerne vare i opptil en uke og skal helst foregå i Norge. Har du en helt spesiell grunn for at du ønsker deg en turdrøm utenfor Norges grenser - send inn søknad og den vil bli vurdert.

Alt sendes på epost til [email protected]

Navn:

Alder:

Full adresse:

Telefonnummer:

Epost-adresse:

Beskriv kort hvem du er som person:

Hvor vil du på tur?

Hva er det som gjør at du ønsker å dra hit/oppleve dette? Forklar

Hvilke utfordringer byr denne turen på for deg. Er det noe du tror kan bli vanskelig underveis?

Hvorfor har du ikke gjennomført denne turen selv/tidligere?

Er det noen du kjenner, venner eller familie, som du har lyst til å ha med på turen? Hvorfor?

Tidligere turerfaring og ferdigheter innen friluftsliv:

På tv i 2013!

Opptakene til tv-serien skal gjøres i perioden mars-august. Programmene sendes på NRK 1 høsten 2013. Blir du valgt ut, får du hjelp til å gjennomføre din drømmetur. Kostnadene dekkes av NRK.

Har du spørsmål? Kontakt prosjektleder Ingrid Langeland Olderbakk eller Jenny Duesund.

Send søknaden på epost til [email protected]

___

Noen som har tenkt til å søke? Er Nordpolen en i overkant tur og søke med? Eller er det no limits? Jeg vurderer å søke selvom jeg ikke kunne tenke meg og være på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette måtte jo være en kjempeanledning for de som går for en god sak. Jeg har sett at en rekke av de som går NPL gjør det for å få oppmerksomhet for et formål. Med NRK i helene får de jo både finansiert turen og skikkelig oppmerksomhet på saken. Tips er herved gitt :mrgreen: .

Otto

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig å kunne gjennomføre en drømmetur uten kostnader, men jeg har ikke det minste lyst til å være på tv, så da må jeg satse på å finansiere drømmeturene mine selv :smile:

Satt og tittet på denne saken og spurte meg selv om jeg skulle søke, men kom til nøyaktig samme svar som deg. Drømmeturen er ikke en tur med et kamerateam i hælene, uansett.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.