Gå til innhold
  • Bli medlem

(Ryggsekk, pulk og bæresystemer) -Bergans Powerframe 130


Anbefalte innlegg

Den beste storsekken jeg har prøvd. Den er enkel å tilpasse, den er enkel i bruk, den er potte tett, og har et utall muligheter til å stramme/slakke eller forandre på størrelsen.Reimer og spenner er solide, stoff og sømmer holder godt. Jeg er spesielt glad i de lange reimene som gjør at jeg kan ha liggeunderlaget festet bakpå sekken uten å måtte ta det av for å komme til i hovedrommet i sekken. Jeg pakker alltid klær og tørrmat vanntett, men jeg har aldri sett så mye som en dråpe oppe i sekken; jeg er på grensen til å vurdere å glemme vanntettpakking.

Sekken veier litt, men er behagelig å bære tungt med over tid. Har du bare ditt eget pikkpakk trenger du kanskje ikke så stor sekk som denne, men jeg som ofte er på speidertur med barn og ungdom liker å bære mye av fellesutstyret selv. Derfor monstersekken. Jeg har aldri manglet plass i denne, og er helt trygg på at den holder i mange år.

Anbefales på det sterkeste

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.