Jump to content

FOTOKONKURRANSE 2013 - Tråd for innsendelse av bilder

Kjell Iver
 Share

Recommended Posts

Minner om at bildene må være tatt i gjeldene mnd for å være med i konkurransen.  

Ser det er ett par som har hatt problemer med å laste opp bilde i kveld.  Har sagt i fra til Kjell Iver,  Men om dere klundrer så prøv å forminsk bildet/filstørrelsen før dere laster opp, kan hende det hjelper.  

Om ikke så gi meg en pm så skal dere få en Epost adresse dere kan sende til.  

Hvilken feilmelding har du?

Du må bruke full editor og velge å legge ved bilde..

Jeg hadde også trøbbel med å laste opp bilde denne mnd. Måtte redusere str. på det før jeg fikk lastet opp. 

Trodde det ble gjort automatisk nå? 

Det er ett eller annet som ikke er rett akkurat nå men har ikke tid til å finne ut av det.

En fiks dere kan prøve er å skifte opplaster "Trøbbel med å laste opp? Prøv å bytte til vår enkle opplaster" trikset. Tror det gjør susen.

Jeg har akkurat tatt ferie. Om det blir skikkelig krise mens jeg er borte vet moderatorene hvem de skal kontakte.

Minner om at bildene må være tatt i gjeldene mnd for å være med i konkurransen.  

Ser det er ett par som har hatt problemer med å laste opp bilde i kveld.  Har sagt i fra til Kjell Iver,  Men om dere klundrer så prøv å forminsk bildet/filstørrelsen før dere laster opp, kan hende det hjelper.  

Om ikke så gi meg en pm så skal dere få en Epost adresse dere kan sende til.  

Jeg kom akkurat hjem fra en ukestur  på Hardangervidda med mange bilder i "sekken". Er det ikke litt kjedelig at jeg da ikke kan bidra med noen av disse bildene siden de er tatt i slutten av juli? Eksempelvis har jeg et bilde jeg liker som er tatt 29/7...

:???:

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Similar Content

• By Kjell Iver
      Her ligger alle bildene som jeg har mottatt originalfilene fra. Samme tråd vil bli brukt til avstemningen - som begynner rundt den 1 desember og går til julaften.

Denne posten er selvsagt ikke ferdig - pågående redigering.

Januar - Jøran Solnes Skaar - Månelyst

Februar - Espen Haagensen - "Høyt over Nærøyfjorden"

Mars - Ole Jakob Bøe Skattum - "Storsteindalen by Night"

April - Kristian Nesser - "Steinfjellet i april" 

Mai - Nicolas Lietaer - "Mørke skyer over Sognefjorden"

Juni - Kristian Nesser - "Kald fornøyelse" 

Juli - Espen Haagensen - "Fjordutsikt"

August - Lars Anders Mathisen - "Ut på tur, aldri sur"

September - Espen Haagensen - "Høst i Jotunheimen"

Oktober -  Fredrik Bochon - "Femundsmarkas trolldom"

November -  Lars Anders Mathisen  "Bright as day"

Desember - Håkon Johansen - Nordlys over Klåpheia

• By Phaser
      Avstemmingen går i en uke og stenges kvelden den 13.Mars PS! Det er mulig å stemme på flere enn ett bilde.  Plukk gjerne ut dine favoritter. 

• By Kjell Iver
      Kan vel sikkert også gi en tilbakemelding eller ta en diskusjon på hvordan man tenker å komme i mål med å ta ett fint bilde til konkurransen vår. Kanskje legge ut de bildene man ikke bestemmer seg for å bruke.

Det har vært østavindsråkk og i dag har det ligget rundt sterk kuling her jeg er - Bindal - sør i Nordland.
      Jeg tok meg en tur opp i høyden ved Heilhornet og vinden gjorde alle slags krumspring for å blåse meg ned fra fjellet - lyset var flatt og forholdene elendige for foto.
      Derfor ingen gode bilder i dag heller men jeg tror ikke jeg hadde tatt denne lufteturen uten at jeg hadde hatt som mål å få et godt bilde. Håper fotolyset er bedre andre steder i landet
    • By Kjell Iver
      Da er det endelig klart for avstemming for januarbildet.

Hvert medlem har en stemme og avstemmingen er hemmelig.

Avstemmingen stenges mandag 25 Februar kl 2000

========================================

Det bildet som har flest stemmer vinner denne månedens konkurranse.

1. premie til årsvinneren er ett Patagonia ekspedisjonsklart telt utviklet av og med Børge Ousland - til en verdi av i underkant av 10000,-, eller varer fra Helsport til samme verdi.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy