Gå til innhold
  • Bli medlem

(Telt, soveposer og liggeunderlag) - Nanok DomusDUO


andremelst

Anbefalte innlegg

På første tur det ble brukt, var det meg, samboer og Border collien Pondus som var 3uker i femundsmarka.

lett å slå opp, og satt stor pris på hvor lett det var å ta ut innerteltet for å riste ut alt dritten som fulgte hunden inn. (vi har en bortskjemt collie som er litt for vant til å såve sammen med oss)Skal man på en lengre tur slik som dette med et 2mans telt, så sier det seg selv at man må ha med en liten billig gapahuk/ presenning om man vil holde sekkene tørre.. for det blir lite plass til slikt inne i teltet.

Må også si meg fornøyd med teltsnorene/festene på dette teltet, som overlevde gang på gang med en collie i lekemodus som konstant hadde en trang til springe i og dra med seg disse....

Også brukt på en langhelg i Øvre-Sirdal på høsten, med kun meg og bikkja, og da var det perfekt størrelse. god plass til 100liters sekken, meg og bikkja inne i telte. dette var greit, da vi traff på skikkelig drittvær, med liten storm og konstant regn hele helgen. teltet holdt meg god og tørr, og med skikkelig bardunering var det ikke alt for mye støy i telt-duken i sterk vind.

Konklusjon:

Var skeptisk til dette teltet etter å ha lest litt rundt forbi, men gikk for dette da en bekjent kunne gi oss en veldig god pris på dette.

det er noe vi IKKE treger på den dag idag! stor fornøyd med det røde teltet vårt, og vil bli brukt på mange flere turer fremmover så lenge det holder sammen :)

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.