Gå til innhold
  • Bli medlem

(Telt, soveposer og liggeunderlag) - Hilleberg Nammatj


Dina

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt teltet (3gt) alle sesonger, og er veldig fornøyd. Vinterstid har jeg stort sett ligget alene og boltret meg med plass. Pulken kan kjøres rett inn i innerteltet uten at den tar all plassen. Høyden er fin når man skal koke inne og det er lett å slå opp.For meg som er jente og 170 høy er ikke liggelengden noe problem, men jeg ser at det kan bli en utfordring for folk som nærmer seg 190..

Det beste med teltet er stabiliteten. Jeg føler meg helt trygg selv om stormen får bakken til å dirre. Duken går så langt ned til bakken at stormmatter aldri har vært noe savn. Kombinert med Hilleberg sine snøankre står teltet som fjell.

Om sommeren er teltet altfor stort å bruke alene, men det er supert når vi er flere på tur. Luftingen i begge ender fungerer godt.

Alt i alt er Nammatj et supert telt som jeg anbefaler alle!

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Annonse

Jeg har brukt et Hilleberg Nammatj 3 (ikke GT) i mange år og kan skrive under på at dette er et supert telt. Det er enkelt og kjappt å sette opp, og er veldig stabilt/tåler mye vind. Det er i tillegg ganske lett. Jeg fikk Hilleberg til å sy på snøflapser/stormmatter da det ble levert, og har ikke angret på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.