Gå til innhold
  • Bli medlem

(Telt, soveposer og liggeunderlag) - Hilleberg Nammatj


afe

Anbefalte innlegg

Teltet er eit ekte ekstremtelt. Med bare 2 teltstangbogar, er det veldig raskt og lett å setje opp, sjølv med vindvotter på, og det er viktig når vinterveret er på det verste. Teltet tettar godt mot bakken, så stormmatter har aldri vore noko sakn.Eg er 1,9m lang og det er for langt for vesle Nammatj. Særleg vintertid og i vind, og det er som vintertelt eg har brukt Nammatj. Problemet er at det legg seg snø å teltduken mot veret, slik at teltet vert stuttare og stuttare i løpet av natta. Sjølv løyste eg dette med å ligge med føttene ut i forteltet. Då økonomien vart litt betre, vart det veldig freistande å kjøpe eit telt med fortelt i begge endar, for å sikre meg liggelengde. Etter det har Nammatj ligge i skåpet.

Click here to view the article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.