Gå til innhold
  • Bli medlem

(Primus og kokesystem) - coleman 533


knutis

Anbefalte innlegg

Kjøpte en slik for å prøve den til skolebruk på folkehøgskolen jeg jobber. Elever er uvørne og glemmer fort så det som skal funke her må både være solid og enkelt i bruk.(MSR xgk går i stykker, spesielt pumpa, og blir slarkete, optimus111 blir for innfløkt).

Etter fjoråret var beskjeden fra elevene klar når de ble spurt om forbedringsmuligheter. Kjøp flere gode primuser!

Det har jeg nå gjort. 2 stk fra amazon.com. 1000 kroner tilsammen alt inkludert.

Click here to view the article

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Annonse

Jeg er også en STOR fan av Coleman 533, jeg bruker vanlig blyfri og den brenner I vei. kjempesak som etter bruk I rundt 11 år har aldri blitt vedlikeholdt, aldri har sviktet den har bare funket med null lekkasjer og null problemer. Har brent blyfri bensin, blybensin (I afrika) etanolblandet bensin, skitten og elendig bensin fra jungle I Kambodsja og den bare virker. Helt topp, har tullet med såkalte mulitifuel brennere med flaske som lekker og må byttes deler på hele tiden, den er mere klumpete å pakke, men du slipper fuel som lekker rundt og påfølgende problemer. Anbefales på det aller sterkeste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.