Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiasko i Vannsjø


Chalshus

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på telttur med sykkel. "Ekspedisjonen" foregikk på Henestangen sørøst i Vannsjø. Startet på eftan på onsdag. Bomma litt på rutevalget og kom inn på en vei som ikke var på kartet. Plutselig forsvant stien og da stod jeg der som en dust i mørket. Etter godt og vel to tier kaving på kryss og tvers inni skauen havnet jeg ved en tilfeldighet på Henestangens høeste punkt, så da ble natten tilbragt der. (Iphoto har hengt seg, så bildene er ikke redigert).
Neste gang blir det mindre og lettere sekk og heller vesker.




Kaldt på morran.
DSCF7051.jpg

Bål er alltid fint.
DSCF7054.jpg

Ble for mye dytting.
S0097065.jpg

Ganske vanskelig terreng til tider. Mange kløfter.
DSCF7071.jpg.

Men alt i alt var det bedre å være ute enn inne.
S0057061.jpg

Vis rapporten i Turkartet

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tilbrakte noen måneder på Dillingøy i ungdommen, og kjenner igjen naturen. Tøft å forsøke å komme fram med sykkel der. Men vidunderlig natur. Husker at vannkvaliteten i Vannsjø var elendig på 70 talllet, men den har muligens blitt noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.