Gå til innhold
  • Bli medlem

To vorstehhunder savnet


REs

Anbefalte innlegg

Så på tv i går at en hundekjører hadde mistet to Vorstehhunder.

Finner ingen nyheter på nettet.

Er det noen som vet noe mer om denne saken?

Selv kjenner jeg til at en engelsk setter frøs ihjel på en natt etter å ha kommet bort på fjellet og en gang var jeg med på å ta en forvillet Gordon setter inn i hus for å ungå at det samme skulle skje med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De dukka opp i går kveld. 5 km unna der de forsvant og 4 kilo lettere. Det har vært mellom 15 og 20 minus de 4 dagene de har vært ute, så det har vel vært på kanten av hva en vorstehr synes er behagelig.

http://laagendalspos...unnet-1.7677061

EirikW

Hyggelig det gikk bra.

Angående Vorsteh. Jeg hadde to korthårede vorsteh, som var uten en natt fra ca. 22-tiden og 09-tiden, med -24 grader, på fjellet i Hallingdal. Men, det var jo bare en natt da. Likevel fryket kompisen min, som også hadde KV og jeg, at de hadde fryst i hel. Men det gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.