Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Lignende innhold

• Av pulknewbie
      Jeg vurderer å investere i Packraft, men  jeg har ikke tatt meg tid til å sette med inn temaet.  Håper  istedet på en "quick-fix" på fjellforum.  Jeg er 180 cm høy, veier 95-100 kg.  Packraften er tenkt brukt i forbindelse med vandring og fisking fra vann til vann.   Så jeg tenker følgende kriterier er viktig  når man skal velge modell
      Vekt Pakkvolum - må være så lite pakkvoluim at det er mulig å få med seg i sekken Må være mulig å feste på sekken uten å ta ut lufta i de tilfeller det er kort avstand mellom vannene. Må kunne tåle en del Må kunne tre på sprutrekke Må kunne få med en 50-65 liters ryggsekk med 20 kg last Stabilitet Holdbarhet - må kunne tåle litt "juling" Klarer jeg å få¨med en 20 kg bikkje hadde det vært helt topp.  
      Klarer neppe å få med kjæresten på packraft eventyr, men hvis det mot  formodning skulle lykkes, hvilken tomanns løsning anbefales?  Ellers samme kriterier som over.
      Jeg er takknemlig for alle innspill.

• Av Hc.b
      Hei. 
      Er det noen i Oslo omegn som leier ut packraft?
      Kjenner til Fossen friluft, men det blir litt lang omvei. 
      Evt om noen her inne har en packraft eller to som kan leies ut neste helg 1.-3. Mai (torsdag til søndag)?

• Av Urban packrafter
      Kære Fjellforum
      Sidste sommer var jeg et smut i den svenske nationalpark Tresticklan (lige ved den norske grænse) med min packraft. Målet var at vandre ind til søen Stora Trestikclan og padle gennem den. Det blev et par dage med tid til refleksion og opleve naturen ensom igen. 
      Min tur er der kommet en lille 5 minutters film ud af som efter en tur på Nordic Adventure Film Festival nu er tilgængelig for alle. Lidt at nyde for alle jer som ser forårspadleplanerne blive aflyst på grund af COVID 19.
      Skjult lenke - logg inn for å se den

• Av Kreikrei
      Hei, 
      Jeg har tenkt meg på en packraft-tur fra 30.mai til 1.juni. Jeg har sjekket finn uten å lykkes. Noen i nærheten av Oslo som kan tenke seg å leie ut? 
    • Av Humbug
      Asbjørn og jeg tok en femdagers extreme survival-tur i Nordmarka, og her er videobeviset:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.