Gå til innhold
  • Bli medlem

Glimt fra fiskesesongen 2012


ruggen

Anbefalte innlegg

Annonse

Ingenting tilbake for kvaliteten på den filmen der, fine saker :)

Jeg har også begynt å drømme om neste sommer og all fisken jeg skal fange da, men først skal vi jo ha vinteren og den er slettes ikke dårlig den heller med sine egne utfordringer og kvaliteter, selv om fisket ikke står i fokus. Hvertfall ikke fluefiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting tilbake for kvaliteten på den filmen der, fine saker :)

Jeg har også begynt å drømme om neste sommer og all fisken jeg skal fange da, men først skal vi jo ha vinteren og den er slettes ikke dårlig den heller med sine egne utfordringer og kvaliteter, selv om fisket ikke står i fokus. Hvertfall ikke fluefiske :)

Takker for det, og jeg er helt enig...vinteren har sine kvaliteter! heldigvis...

Når det gjelder fluefiske har fluestanga vært på hylla i over 15 år, men nå er den tilbake, og en gammel hobby (snart 20 år, fluebinding) blir flittig brukt i løpet av vinteren...man blir som en guttunge igjen når man tar opp gamle hobbyer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.